نتایج پذیرش بدون آزمون دانشگاه علم و صنعت در مقطع ارشد اعلام شد

نتایج اولیه دوره کارشناسی ارشد بدون آزمون استعداد‌های درخشان دانشگاه علم و صنعت ایران برای سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ اعلام شد.

به گزارش حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، براساس اطلاعیه دانشگاه علم و صنعت، نتایج اولیه حائزین شرایط دوره کارشناسی ارشد بدون آزمون استعداد‌های درخشان دانشگاه علم و صنعت ایران در سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰، اعلام شد.

در متن اطلاعیه دانشگاه علم و صنعت آمده است:

اسامی نهایی به محض باز شدن پورتال سازمان سنجش در سامانه وارد خواهد شد و بعد از ورود به پورتال، امکان ثبت نام برای دانشگاه دیگری وجود نخواهد داشت. همچنین، قبولی نهائی پذیرفته شدگان منوط به احراز شرایط صلاحیت عمومی و تایید سازمان سنجش آموزش کشور است. همچنین داوطلبان باید در ۳۱ شهریور ۱۴۰۰ فارغ التحصیل شوند.

در صورت افزایش ظرفیت اسامی تکمیل ظرفیت، نحوه و تاریخ ثبت نام متعاقبا اعلام خواهد شد. افرادی که قصد تجدید نظر و انصراف دارند، باید هر چه زودتر انصراف خود را پس از تکمیل کردن فرم انصراف با توجه به شرایط خاص پیش آمده به صورت ایمیل به دانشکده و دفتر استعداد‌های درخشان اعلام کنند.

گفتنی است که اسامی سایر دانشکده‌ها نیز در حال بررسی و تکمیل بوده و در اسرع وقت در روز‌های آینده بر روی سایت دفتر استعداد‌های درخشان اطلاع رسانی خواهد شد. خواهشمند است در خصوص اعلام نتایج فقط از طریق سایت دانشگاه پیگیری شود.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار