قربانیان حادثه مرگبار در فلسطین اشغالی به ۴۵ نفر رسید / پیام تسلیت وزیر خارجه بحرین

شمار قربانیان حادثه مرگبار فروریختن پل در سرزمین‌های اشغالی فلسطین به ۴۵ نفر افزایش یافت و وزیر خارجه بحرین نیز این حادثه را تسلیت گفت.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، منابع خبری اعلام کردند که شمار قربانیان حادثه مرگبار بامداد امروز فرو ریختن یک پل و ساختمان در منطقه جبل جرمق در شمال‌غرب الجلیل در فلسطین اشغالی به ۴۵ نفر افزایش یافته است.

این پل درپی ازدحام جمعیت حاضر در برگزاری یک مراسم مذهبی ازسوی یهودیان فرو ریخته است.

رسانه‌های صهیونیستی از تسلیت وزیر خارجه بحرین بابت کشته‌شدگان حادثه مرگبار در سرزمین‌های اشغالی خبر دادند.

وزارت خارجه رژیم اشغالگر صهیونیستی در صفحه عربی این وزارت‌خانه در توییتر، متن پیام «عبداللطیف بن راشد الزیانی» وزیر امور خارجه بحرین برای «گابی اشکنازی» وزیر امور خارجه رژیم اشغالگر را منتشر کرده است.

قربانیان حادثه مرگبار در فلسطین اشغالی به ۴۵ نفر رسید 01

وزیر امور خارجه بحرین در بخشی از این پیام گفته است: «وقتی از فاجعه وحشتناکی که به کشته شدن ۴۴ نفر منجر شد، اطلاع پیدا کردم، به شدت اندوهگین شدم.»

پیش از این رسانه‌ها تعداد زخمی‌ها را بیش از ۱۵۰ نفر و تعداد قربانیان را ۴۴ نفر عنوان کرده بودند و شبکه تلویزیونی الجزیره تصاویر اولیه حادثه فرو ریختن پل را پخش کرد.

منابع خبری اعلام کردند این مراسم با شرکت حدود ۱۰۰ هزار نفر برگزار شده بود و چگونگی وقوع این حادثه هنوز روشن نیست و پلیس  رژیم صهیونیستی در حال تحقیق درباره آن است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۳ ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۰
الحمدلله رب العالمین
آخرین اخبار