اقدام پلیس هند، مرگ بیمار کرونایی را رقم زد!

اقدام عجیب ماموران پلیس هند در گرفتن کپسول اکسیژن یک بیمار مبتلا به کرونا موجب شد تا این بیمار جانش را از دست بدهد.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، این روز‌ها کشور هند به مرکز بحران کرونا در جهان تبدیل شده و مرگ روزانه صد‌ها هندی در بیمارستان‌های این کشور در صدر خبر‌ها قرار دارد. موج دوم شدید کرونا در کنار کمبود امکانات و تجهیزات بیمارستانی از جمله تخت‌های بیمارستانی، آمبولانس و کپسول اکسیژن در این کشور که دارای جمعیتی میلیاردی است موجب افزایش تعداد قربانیان شده است. بسیاری از قربانیان به علت کمبود آمبولانس و اکسیژن جان خود را از دست داده اند.

اما در اتفاقی عجیب اقدام ماموران پلیس هند در گرفتن کپسول اکسیژن یک بیمار مبتلا به کرونا منجر به تراژدی شد. در ویدئویی که در شبکه‌های مجازی منتشر شده ماموران پلیس را در حال انتقال کپسول اکسیژن از داخل بیمارستان نشان می‌دهد. این در حالی است که در این ویدئو پسر بیمار به همراه یکی از پرسنل کادر درمان بیمارستان تلاش می‌کنند مانع این کار شوند. در این ویدئو پسر قربانی در حالی که در مقابل ماموران زانو زده به آن‌ها التماس می‌کند که از بردن کپسول اکسیژن خودداری کنند.


بیشتر بخوانید


بنا به گزارش رسانه‌های محلی هند حدود ۲ ساعت پس از جداسازی اکسیژن از این زن بیمار، وی جانش را از دست داد. این اتفاق در یک بیمارستان غیردولتی در ایالت اوتار پرادش هند رخ داد. هنوز علت دقیق این اقدام ماموران پلیس مشخص نیست، اما خانواده قربانی مدعی هستند که ماموران پلیس این کپسول اکسیژن را به یک بیمارستان VIP منتقل کرده اند.

«راجیو کریشنا»، رئیس کل پلیس از بررسی این اتفاق و برخورد با این ماموران پلیس متخلف خبر داده است. این در حالی است که پلیس محلی ادعا‌های خانواده قربانی را رد و اعلام کرده که کپسول اکسیژن خالی بوده است. گفتنی است؛ تحقیقات در این باره ادامه دارد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۷ ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۰
هندیا همون هند جگر خواره اند