ادامه درگیری‌های نظامیان رژیم صهیونیستی و جوانان فلسطینی

نظامیان صهیونیست و جوانان فلسطینی بار دیگر در نزدیکی مسجد الاقصی با یکدیگر درگیر شدند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی المیادین، نظامیان رژیم صهیونیستی با جوانان فلسطینی در ورودی مسجد الاقصی واقع در منطقه باب العامود درگیر شدند.

همچنین نظامیان رژیم صهیونیستی از ورود فلسطینی‌ها به محله شیخ جراح در قدس اشغالی به منظور اعلام همبستگی با ساکنان این محله جلوگیری کردند. هلال احمر فلسطین اعلام کرد شمار زخمی‌های درگیری شب گذشته (شنبه) تا صبح امروزِ صهیونیست‌ها با فلسطینی‌ها در قدس به ۱۰۰ نفر افزایش یافت.

ده‌ها جوان فلسطینی در مرز‌های نوار غزه با هدف غافلگیر کردن رژیم صهیونیستی و حمایت از قدس و مسجد الاقصی ضمن حضور در رزمایش شبانه، لاستیک آتش زدند و بمب صوتی منفجر کردند. انفجار‌های شنیده شده در شرق جبالیا در نوار غزه نیز ناشی از همین رزمایش است.

شبکه تلویزیونی الاخباریه سوریه نیز از زخمی شدن سه شهروند فلسطینی در مرز‌های شرقی نوار غزه به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست خبر داد.

اراضی اشغالی این روزها شاهد تحولات و درگیری های بسیاری است. طی روز‌های اخیر شهرک‌نشینان صهیونیست در پی رای دادگاه رژیم صهیونیستی می‌بایست با خانواده‌های فلسطینی به توافق می‌رسیدند تا خانه‌های خود در محله شیخ جراح را به اتهام عدم مالکیت خالی کنند و این امر در حقیقت به منزله اذعان به مالکیت شهرک نشینان بر این زمین‌ها بود که فلسطینیان این موضوع را نپذیرفتند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار