اسبقیان: امیدواریم وزنه برداران ایران رکورد خود در مسابقات پارالمپیک را ارتقا دهند

رئیس فدراسیون جانبازان و معلولین درباره شرایط این روز‌های نمایندگان ایران در رقابت‌های پارالمپیک توضیحاتی را مطرح کرد.

سید محمد شروین اسبقیان رئیس فدراسیون جانبازان و معلولین  در گفت و گو با خبرنگار  گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره همایش کمک‌های مومنانه فدراسیون جودو بیان کرد:  دومین مرحله  از کمک‌های مومنانه فدراسیون جودو امروز برگزار شد. فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین  هم در ۶ مرحله این همایش را برگزار کرده است.

او افزود: شیوع ویروس کرونا مردم را با مشکلاتی رو به رو کرده است. امیدواریم در این ایام فرخنده و نزدیک به عید سعید فطر این کمک ها تاثیر خوبی در روحیه  خانواده‌های آسیب دیده داشته باشد.

اسبقیان درباره وضعیت خوب وزنه برداران پارالمپیکی ایران در مسابقات تایلند اظهار کرد: خوشبختانه با هماهنگی‌هایی که با ستاد عالی مبارزه با کرونا در ورزش داشتیم اردو‌ها با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی به خوبی برگزار شد. در سایر رشته‌ها مانند والیبال نشسته و بسکتبال با ویلچر در مشهد، تیراندازی، دوومیدانی در تهران و کیش اردو‌ها منظم برگزار می‌شود. سی ام اردیبهشت ماه در تیراندازی رکوردگیری  داریم تا تیم ملی شاکله نهایی را به خود پیدا کند.

او افزود: امیدوارم با توجه به موفقیتی که در وزنه برداری شاهد بودیم در پارالمپیک توکیو وزنه برداران بتوانند رکورد خود در پارالمپیک را ارتقا دهند. از وزارت ورزش تشکر می کنم، چون به صورت ویژه به ما کمک کرد و کمیته ملی پارالمپیک هم با وزارت ورزش همگام بود. خدا را شکر مشکل لحاظ مالی و برگزاری اردو‌ نداریم. ورزشکاران هم واکسینه شدند که اتفاق مهمی است. بیشتر ورزشکاران واکسینه شدند و تا پارالمپیک قطعا تمام ورزشکاران واکسینه می‌شوند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار