رهاکردن جنازه بیماران کرونایی در حریم رودخانه ها

عدم توانایی مالی خانواده های هندوستانی برای سوزاندن جنازه موجب شده تا آنها را در حریم رودخانه ها رها کنند.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، این روز‌ها کشور هند به مرکز بحران کرونا در جهان تبدیل شده است. تعداد بالای مبتلایان در کنار کمبود امکانات از جمله آمبولانس و کپسول‌های اکسیژن موجب افزایش تعداد قربانیان شده است. اما با افزایش تعداد قربانیان، مردم هند با یک بحران تازه نیز دسته و پنجه نرم می‌کنند، افزایش هزینه سوراندن مردگان!

افزایش هزینه سوراندن مردگان موجب شده تا برخی از مردم این کشور به دلیل عدم توانایی مالی در تامین این هزینه، جسد مردگان خود را در طبیعت رها کنند. در اتفاقی تکان دهنده جنازه های ده ها قربانی کرونا در ساحل رودخانه «سائورا» در ایالت بیهار این کشور پیدا شد. ویدئویی که به تازگی منتشر شده جنازه های بیماران کرونایی را در ساحل این رودخانه در منطقه کاتیهار نشان می‌دهد. این اتفاق در تاریخ ۷ می‌رخ داد.


بیشتر بخوانید


بررسی های انجام شده توسط مسئولان محلی مشخص شد که یکی از جنازه ها متعلق به یک کارگر روز مزد بوده که به دلیل کرونا جانش را از دست داده بود. بر اساس گزارش رسانه‌های محلی هند این بیمار کرونایی که در بیمارستان «صدرا» جانش را از دست داده بود در تاریخ ۷ می‌ با آمبولانس به دهکده محل اقامتش منتقل تا به خانواده اش تحویل داده شود. بنا به این گزارش پسر متوفی به راننده آمبولانس گفته بود که به دلیل عدم پرداخت هزینه سوزانده جنازه از سوی دولت اعلام کرده بود که قصد دارد تا جنازه پدرش را دفن کند. مسئولان بیمارستان رهاکردن جنازه توسط راننده و خدمه آمبولانس بیمارستان را رد کردند.

گفتنی است؛ تحقیقات پلیس هند در مورد این اتفاق وحشتناک  ادامه دارد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار