ادامه سیر نزولی پیک چهارم کرونا در خراسان رضوی

استاندار خراسان رضوی از سرعت سیر نزولی کرونا در استان خراسان رضوی خبر داد و گفت: علی‌رغم شرایط مطلوبی که از نظر کرونا وجود دارد، اما همچنان وضعیت استان خراسان رضوی از این جهت شکننده است.

به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، محمدصادق معتمدیان استاندار خراسان رضوی در جلسه ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا استان خراسان رضوی که در محل دفتر استاندار برگزار شد،گفت: خراسان رضوی از نظر شیوع شرایط مطلوبی دارد و پیک چهارم کرونا در استان سیر نزولی پیدا کرده است، اما همچنان در شرایط شکننده‌ای قرار داریم.


او افزود: علی‌رغم روند کاهشی فوتی‌ها، در بحث نظارت‌ها باید نگاه ویژه‌ای وجود داشته باشد و نظارت بر اصناف و رعایت اصول بهداشتی در آن‌ها با جدیت دنبال شود تا در هفته‌های آینده شاهد افزایش سرعت این روند کاهشی باشیم.


استاندار خراسان رضوی ادامه داد: در جریان سفر وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به استان، چند نگرانی از جمله ورود ویروس هندی از مناطق شرقی کشور و موضوع حاشیه شهر مطرح شد که می‌طلبد این مسئله در کمیته علمی مورد نقد و بررسی قرار گیرد.

معتمدیان بیان کرد: احتمال دارد ویروس هندی از طریق کشور‌های افغانستان و پاکستان از مسیر استان‌های سیستان و بلوچستان و هرمزگان وارد کشور شود و به دلیل مراودات این استان‌ها با خراسان رضوی ممکن است در استان نیز شیوع پیدا کند؛ لذا باید حتما تدابیر لازم اندیشیده شود.


انتها ی پیام// ف .غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار