حدادی: تمام بودجه ورزش در ایران برای یک رشته خاص است

بازیکن تیم ملی بسکتبال ایران در حاشیه تمرین امروز تیم ملی توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش  خبرنگار توپ و تور گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  حامد حدادی بازیکن تیم ملی بسکتبال ایران در حاشیه تمرین امروز تیم ملی، اظهار داشت: آسیب دیدگی من از لیگ چین شروع شد و متاسفانه با آن شرایط بازی کردم که این موضوع میزان مصدومیتم را افزایش داد. در حال حاضر وقتی به پایم فشار می‌آورم احساس درد می‌کنم.

او افزود: غضروف موجود در مفصل زانوی من از بین رفته است و استخوان‌هایم روی هم سابیده می‌شوند. دکتر‌ها گفته اند که درمان پزشکی ندارد و فقط باید استراحت کرد. این بیماری فقط با استراحت مطلق درمان می‌شود. البته من یک مقدار تمرین وزنه و دوچرخه دارم، اما طول می‌کشد تا خوب شوم. به احتمال ۹۰ درصد در انتخابی کاپ آسیا حضور ندارم.

حدادی درباره وضعیت تیم ملی بسکتبال، گفت: خوشبختانه شرایط خوبی داریم و بچه‌ها با کیفیت بالایی تمرین می‌کنند. چند بازیکن جوان به اردو اضافه شده اند که انگیزه زیادی دارند.  

ملی پوش بسکبال ایران در زمینه تفاوت المپیک توکیو با المپیک ریو، بیان کرد: در آن زمان با انگیزه‌تر بودیم. در شرایط کنونی هم انگیزه داریم، اما در آن زمان ما تقریبا برای آماده سازی تیم ملی با همه قاره‌ها بازی کردیم. آن موقع از ۳۰ بازی ۲۵ دیدار را باختیم، اما بازیکنان با تجربه‌تر شدند.   

او اضافه کرد: سعی می‌کنم در حد توانم به تیم کمک کنم. از این هفته با وزنه کار می‌کنم و اگر وضعیتم خوب باشد برای مسابقات تدارکاتی با تیم به ژاپن می‌روم.

حدادی در مورد گروه ایران در المپیک توکیو، اظهار داشت: گروه بسیار سختی داریم. آمریکا در جام‌جهانی گذشته خوب نتیجه نگرفت، بنابراین قصد دارد با تیمی کامل راهی المپیک شود. ما تنها به فال نیک می‌گیریم که با یک تیم خوب بازی می‌کنیم. اگر کسی بگوید حتما مقابل آن‌ها نتیجه می‌گیریم اشتباه است. ما از نظر امکاناتی از تیم‌هایی مثل چین و فرانسه عقب‌تر هستیم. متاسفانه در ایران تمام بودجه ورزش برای یک رشته خاص هزینه می‌شود.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۸ ۰۴ خرداد ۱۴۰۰
اره و دقیقا تمام هزینه ها تو اون رشته خاص هم خرج تیم کیسه و شله زرد و ترتر میشه :))))))))))))))))))
آخرین اخبار