قطع پخش گزارش زنده به خاطر ورود مهمان ناخوانده!

مهمان ناخوانده موجب قطع شدن پخش گزارش زنده تلویزیونی شد.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، پخش زنده تلویزیونی گاهی با اتفاقاتی غیرمنتظره و پیش بینی نشده همراه است. از سوتی مجری، خبرنگار یا مهمان برنامه تا قرار گرفتن یک موجود زنده در مقابل کادر دوربین تلویزیون. از آنجایی که بیشتر این اتفاقات غیر قابل پیش بینی هستند بنابراین در لحظه وقوع خونسردی مجری، خبرنگار یا کارشناس برنامه بسیار مهم تلقی می‌شود.

به تازگی وقوع یک اتفاق مشابه در پخش زنده شبکه تلویزیونی CNN خبرساز شده است. در حالی که «مانو راجو»، خبرنگار این شبکه آماده اجرای برنامه خود می‌شد ناگهان یک حشره بزرگ روی لباس او ظاهر شد. در این ویدئو مشاهده می‌شود که راجو با دیدن این حشره کمی مکث کرده و پس از آنکه مطمئن می‌شود این حشره به سمت گردنش حرکت کرده از خود واکنش نشان می‌دهد.


بیشتر بخوانید


در این ویدئو مشاهده می‌شود او ناگهان بدن خود را تکان داده و سعی می‌کند حشره را از خود دور کند. این حشره یک جیرجیرک بود که گفته می‌شود ۲ تا ۱۷ سال می‌تواند در زیر زمین زندگی کند.

راجو با انتشار این ویدئو در توئیتر خود نوشت: «یک مهمان ناخوانده امروز صبح در پخش زنده تلویزیونی تلاش کرد تا از بدن من بالا رود.» این ویدئو از زمان انتشار تاکنون بیش از ۱.۷ میلیون بیننده داشته و ۴۷ هزار لایک دریافت کرده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.