خودرو‌های کوچک و کلاسیک مخصوص ماشین‌باز‌های حرفه‌ای+ تصاویر

در قالب یک گزارش تعدادی از بهترین اتومبیل‌های کلاسیک جهان را برای شما آماده کردیم.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، طرفداران اتومبیل‌های کلاسیک کوچک ممکن است ندانند که مراحل ساخت این اتومبیل‌ها در عین سادگی با نمونه‌های جدید بسیار متفاوت است و این موضوع به مرتاب کار را برای سازنده این ماشین‌های کلاسیک سخت می‌کند. ما در یک گزارش فهرستی از بهترین اتومبیل‌های کلاسیک با اندازه کوچک که از اوایل دهه ۲۰۰۰ در بازار عرضه شده است را برای شما تهیه کردیم. در ادامه چند نمونه از این اتومبیل‌های کوچک کلاسیک را مشاهده می‌کنید:

اتومبیل کلاسیک

اتومبیل آستین هفت در آمریکا ساخته و در سال ۱۹۲۲ در باراز عرضه شد و طرفداران زیادی را در این کشور پیدا کرد.

اتومبیل کلاسیک
در میان ماشین‌های  شرکت خودروسازی فیات، مدل توبولینو بود که در سال ۱۹۳۶ معرفی و به عنوان یک ماشین محبوب نزد مردم شناخته شد. در آن زمان با موتور ۵۶۹ سی سی، با قدرت ۱۳ اسب بخار در دسترس شهروندان قرار گرفت.

اتومبیل کلاسیک

مدل سیتروئن ۲CVدر سال ۱۹۴۸ معرفی شد و یکی از مدل‌های موفق شرکت خودروسازی فیات بود که به مدت ۴۰ سال تولید آن ادامه پیدا کرد.

اتومبیل کلاسیک
مدل دیگر فیات مدل ۶۰۰ Multipla، است که یک ماشین جمع و جور با فضای داخلی سخاوتمندانه در سال ۱۹۵۵ بود.

اتومبیل کلاسیک
شرکت BMW، نیز یک ماشین کلاسیک را در تاریخ مارک باواریا به نام BMW ۷۰۰ را در سال ۱۹۵۹ عرضه کرد.

اتومبیل های کلاسیک

شرکت هوندا مدل Civic را در بازار عرضه کرد که در سال ۱۹۷۲ معرفی شد. این ماشین یکی از برجسته‌ترین خودرو‌های کوچک در صنعت خودرو بود که ۲۰ میلیون نسخه از آن ساخته شده است.

اتومبیل های کلاسیک


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۰ ۰۴ تير ۱۴۰۰
اینا همون فلوکس واگن قدیم نیست که موتورشون پشت ماشین منظورم صندوق عقب ماشین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۹ ۰۴ تير ۱۴۰۰
ماشین های کلاسیک قدیمی خیلی خوشگل شیک جذاب بودند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۱ ۰۴ تير ۱۴۰۰
مدل سیتروئن ۲CV همون ژیان نیست؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۱ ۰۴ تير ۱۴۰۰
بله عزیز. همون ژیان خودمونه. یادش بخیر. سیتروئن از کجا به کجا رسیده، اون موقع مافیای خودروسازی ما رنگ چراغ رو عوض میکنه 100 میلیون میزاره رو قیمتش ،اسمش رو میزاره پراید پلاس،سورن پلاس،فرغون پلاس و ...خدا لعنتشون کنه
آخرین اخبار