رونمایی غیر رسمی از خودروی BMW X۳ M فیس لیفت جدید +تصاویر

انتظار می‌رود BMW X۳ M فیس لیفت شده جدید، این ماه در معرض دید عموم قرار گیرد و رسما از آن رونمایی شود.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از موتور وان، در سال ۲۰۱۹ بود که BMW اولین مدل X۳ M را به بازار عرضه کرد، اما به نظر می‌رسد این شرکت مشتاق است که به این وسیله نقلیه جمع و جور با عملکرد بالا، یک فیس لیفت یا آنچه BMW آن را Life Cycle Impulse می‌نامد، اضافه کند.

ما اولین بار ب ام و X۳ M فیس لیفت شده را سال گذشته در نوربرگ رینگ مشاهده کردیم و سپس دوباره اوایل امسال در یک کاروان BMW M که شامل M۴ کانورتیبل بود مشاهده شد. به گفته عکاسان جاسوسی LCI X۳ M دوباره به جاده‌های عمومی بازگشته است و این بار در جنوب اروپا دیده شده است.

تغییرات ظاهری خودروی جدید BMW X۳

همانطور که در عکس‌های جاسوسی مشاهده می‌کنید، تغییرات X۳ M چندان عجیب و بنیادی نخواهد بود. موارد پنهان شده در مدل LCI بیشتر در قسمت جلو و عقب یافت می‌شود و تغییرات ظریف مورد انتظار را پنهان می‌کند. به احتمال زیاد، تجدیدنظر‌هایی در جلوپنجره جلو و طراحی عقب و همچنین بروزرسانی‌هایی در سپر‌ها صورت خواهد گرفت تا ظاهری شاداب به این شاسی بلند جوان بدهد.

رونمایی غیر رسمی از خودروی BMW X۳ M فیس لیفت جدید +تصاویر 4

عکس‌های جاسوسی فقط به نمای بیرونی محدود شده است، اما شما می‌توانید برای درون کابین، انتظار نسخه جدیدی از نرم افزار BMW iDrive، همراه با سایر پیشرفت‌های فنی و انتظار بهبود‌های جزئی را داشته باشید. همچنین انتظار می‌رود که این خودرو یک موتور شش خطی توئین توربو خواهد داشت که در مدل غیر رقابتی ۴۷۳ اسب بخار (۳۵۲ کیلووات) و ۴۴۲ پوند فوت (۶۰۰ نیوتن متر) گشتاور تولید می‌کند.

رونمایی غیر رسمی از خودروی BMW X۳ M فیس لیفت جدید +تصاویر 2

انتظار می‌رود BMW X۳ فیس لیفت شده استاندارد این ماه در معرض دید عموم قرار گیرد، بنابراین از خودروی X۳ M احتمالاً تا پایان سال یا اوایل سال ۲۰۲۲ رونمایی خواهد شد.

رونمایی غیر رسمی از خودروی BMW X۳ M فیس لیفت جدید +تصاویر 3


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.