اعلام کمترین گزارشات تخلفات انتخاباتی در کرمانشاه تا خنثی شدن فشار حداکثری دشمنان بر ملت ایران

فرماندار کرمانشاه گفت:در آخرین اعلام نتایج هیات مرکزی نظارت بر انتخابات شورا‌های اسلامی، ۱۱ تن از رد صلاحیت‌شدگان قبلی در شهر‌های کرمانشاه و کوزران تایید صلاحیت شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، فضل‌الله رنجبر فرماندار کرمانشاه گفت : از ۱۱ داوطلب رد صلاحیت شده ۱۰ نفر در شهر کرمانشاه و یک نفر در شهر کوزران تایید صلاحیت شده‌اند.

او گفت : در نتیجه از مجموع ۳۱۲ نفر داوطلب شورای اسلامی شهر‌های کرمانشاه، کوزران، ماهیدشت، هلشی و قلعه ۲۳۶ نفر تایید نهایی شدند.

فرماندار کرمانشاه افزود: در حال حاضر در شهر کرمانشاه با احتساب ۵۴ نفر انصرافی ۱۶۷ نفر و در شهر‌های کوزران، ماهیدشت، هلشی و قلعه ۶۹ نفر در عرصه انتخابات شورای اسلامی شهر حضور دارند.

 او افزود: تاکنون در شهر کرمانشاه ۵۴ داوطلب شورای اسلامی شهر انصراف داده‌اند.

رنجبر گفت: از میان اعضای فعلی شورای اسلامی شهر کرمانشاه ۲ نفر رد صلاحیت شده است.

او در مورد انتشار اسامی تاییدصلاحیت شدگان شورای اسلامی شهر کرمانشاه افزود: این اسامی به احتمال زیاد تا ۲۰ خرداد منتشر می‌شود.

اعلام کمترین گزارشات تخلفات انتخاباتی در کرمانشاه

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه گفت: با توجه به بینش و آگاهی مردم در رابطه با رعایت قانون تا بدین لحظه کمترین گزارشات تخلفات انتخاباتی را داشته‌ایم.

حسین خوش‌اقبال با اشاره به جایگاه و نقش ویژه مردم در بحث انتخابات، افزود: در حال سپری کردن روز‌های انتهایی برای ورود به انتخابات ۱۴۰۰ هستیم، ان‌شاءالله هم‌استانی‌ها برای حفظ و حراست از دستاورد‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی و دفاع از آرمان‌های امام و شهدا در این مقطع حساس با حضور آگاهانه و عالمانه دشمنان انقلاب اسلامی را مایوس خواهند کرد.

حضور پرشور مردم در ۲۸ خردادماه  تغییری در فضای کشور

مفید رئیس دفتر شورای نگهبان استان کرمانشاه گفت: اگر قیام ۱۵ خرداد برای تغییر وضعیت موجود و رهایی از استبدادبود، حضور پرشور مردم در ۲۸ خردادماه جاری پای صندوق رأی هم در واقع سرآغازی است برای اینکه ملت بتوانند تغییری در فضای کشور ایجاد کنند.

اسلام و انقلاب قدرتمند با حضور در پای صندوق‌های رای است

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت: اگر می‌خواهیم اسلام و انقلاب قدرتمند بماند، باید پای صندوق‌های رای حاضر شویم.

آیت الله مصطفی علما با تاکید بر اهمیت حضور پرشور مردم در انتخابات گفت: اگر می‌خواهیم اسلام و انقلاب قدرتمند بماند، باید پای صندوق‌های رای حاضر شویم و آگاهانه در انتخابات شرکت کنیم.

او با بیان اینکه با حضور در پای صندوق‌های رای به یک معنا به اسلام رای می‌دهیم، افزود: برای حفظ اسلام باید با صندوق‌های رای قهر نکنیم و بر مبنای معیار‌های اسلام در انتخابات شرکت کنیم.

دشمنان حاج «قاسم سلیمانی»  هم قسم شده‌اند تا مردم را از شرکت در انتخابات منصرف کنند

فرمانده سپاه حضرت نبی‌اکرم (ص) استان کرمانشاه گفت: امروز همه دشمنانی که حاج «قاسم سلیمانی» را به شهادت رساندند هم قسم شده‌اند تا مردم را از شرکت در انتخابات منصرف کنند، اما مردم به احترام خون شهدا و عزت و سربلندی ایران اسلامی در انتخابات شرکت می‌کنند.

بهمن ریحانی بزرگترین رزمایش پیش روی کشور را انتخابات دانست و افزود: مردم با همه سلایق سیاسی روز ۲۸ خرداد با حضور در پای صندوق‌های رای چهره زیباتری از ایران را به رخ همه دشمنان می‌کشند. همه دشمنان امروز سعی می‌کنند تا حضور مردم در انتخابات کمرنگ و بدون حضور حداکثری باشد.

او بر لزوم هشیاری در خنثی کردن نقشه دشمنان تاکید کرد و گفت: مردم باید کسی را انتخاب کنند که حضورش بیشتر دشمن را ناراحت و عصبانی کرده است.

حضور در انتخابات ۲۸ خرداد عامل خنثی شدن فشار حداکثری دشمنان بر ملت ایران

نماینده مردم استان کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری؛ حضور و مشارکت مردم در صحنه انتخابات ۲۸ خرداد را عامل خنثی شدن فشار حداکثری دشمنان بر ملت ایران دانست و از مردم خواست برای حل مشکلات کشور به ویژه مسائل اقتصادی در انتخابات مشارکت حداکثری داشته باشند.

او افزود: آنچه ما باید در حال حاضر باید به آن توجه کرده و عملیاتی کنیم این است سخنان مردان جهاد و شهادت مانند حاج قاسم عزیز، سردار محبوب دل‌ها را جامعه عمل بپوشانیم.

آیت الله محمدی عراقی یکی از راه‌های عمل به توصیه‌ها شهدا مانند حاج قاسم را حضور حداکثری و مشارکت مردم در صحنه انتخابات ۲۸ خرداد دانست و افزود: ان شا الله با روی کار آمدن دولت با ایمان، مردمی، جوان، کارآمد، انقلابی و ولایت مدار بتوانیم مشارکت کشور عزیزمان به ویژه مسائل اقتصادی را با اتکاء به توان داخلی پشت سر بگذاریم و بار دیگر فشار حداکثری دشمن بر ملت ایران را خنثی کنیم.

حضور حداکثری جامعه تعاون در انتخابات ۲۸ خرداد

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه گفت: جامعه کار، تلاش و تعاون استان کرمانشاه همگام با سراسر کشور با حداکثر توان و با شور و شعور انقلابی و مشارکت حداکثری در انتخابات ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ شرکت می‌کنند.

حسن عزیزی با تأکید بر حضور گسترده مردم به ویژه جامعه کار و تلاش و تعاون در پای صندوق‌های رأی، افزود: حضور در انتخابات وظیفه شرعی و ملی است و جامعه کار و تلاش و تعاون استان کرمانشاه با مشارکت حداکثری، بیشترین میزان رأی در بین اقشار جامعه را دارد.

فعالیت هشت ساله "دولت در سایه" ویژگی متمایز دکتر جلیلی

رابط ستاد انتخاباتی دکتر «سعید جلیلی» در استان کرمانشاه فعالیت هشت ساله "دولت در سایه" را ویژگی متمایز دکتر جلیلی در میان کاندیدا‌های ریاست جمهوری عنوان کرد و گفت: دکتر جلیلی طی هشت سال گذشته با سفر به نقاط مختلف کشور و نشست با کارشناسان و متخصصان و اقشار و گروه‌های مختلف، مشکلات کشور را بصورت عینی و واقعی از نزدیک رصد کرده و برای رفع این مشکلات با نظر کارشناسان و نخبگان برنامه جامع و کاربردی تدوین کرده است.

هاشم پورمحمدی با اشاره به تشکیل هشت ساله "دولت در سایه" توسط دکتر جلیلی گفت: مهمترین ویژگی دکتر جلیلی نسبت به سایر کاندیدا‌ها این است که ایشان مسائل اصلی و کلیدی جامعه و کشور را در هشت سال گذشته با سفر به نقاط مختلف کشور و نشست با کارشناسان و متخصصان و اقشار و گروه‌های مختلف مردم بصورت عینی رصد کرده و از نزدیک در جریان مشکلات کشور قرار گرفته و برنامه جامع و کاملی برای رفع این مشکلات تدوین کرده اند .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار