۱۰ میلیارد تومان حق بیمه مددجویان کمیته امداد استان همدان پرداخت شد

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان همدان گفت: حدود ۱۰ میلیارد تومان حق بیمه تامین اجتماعی مددجویان زیر پوشش این نهاد پرداخت شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،علی بحیرایی, معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان همدان با بیان اینکه پرداخت حق بیمه مددجویان تضمین آینده آن‌ها، دریافت حقوق پس از دوران بازنشستگی، خودکفا شدن و خارج شدن از چرخه حمایتی امداد است اظهار کرد: ۹ میلیارد و ۸۸۰ میلیون تومان حق بیمه تأمین اجتماعی برای ۴ هزار و ۵۶۵ مددجوی تحت حمایت واریز شده است.

او در ادامه با اشاره به اینکه ۲ هزار و ۴۹۹ زن سرپرست خانوار دارای بیمه تأمین اجتماعی هستند گفت: برای ۲ هزار و ۶۶ نفر از مجریان طرح‌های خودکفایی نیز بیمه تأمین اجتماعی پرداخت می‌شود.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان همدان عنوان کرد: افراد زیر پوشش دارای بیمه پس از ۱۰ سال سابقه پرداخت بیمه و داشتن سن ۵۵ سال برای زنان و ۶۰ سال برای مردان بازنشسته می‌شوند.

بحیرایی تعداد بیمه شدگان عشایر روستایی را ۹۹۱ نفر و تعداد بازنشسته، مستمری بگیر و خودکفا شده‌ها را ۵۳۹ نفر اعلام کرد و ادامه داد: مددجویان این نهاد پس از بازنشستگی از مستمری و دفترچه بیمه درمانی بهره‌مند می‌شوند.

او در پایان با اشاره به تحت حمایت بودن ۳۰ هزار خانوار سالمند گفت: در طول سال به این افراد سایر خدمات حمایتی، سبد غذایی، سبد بهداشتی، آموزش‌های مختلف در زمینه تغذیه و بهداشت، خدمات درمانی و انجام معاینات اولیه پزشکی مانند آزمودن فشارخون و قند خون نیز ارائه می‌شود.

منبع فارس

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار