اقدام عجیب کارمندی که شاهد آتش زدن فروشگاه توسط چند خرابکار بود!

اقدام عجیب کارمندی که شاهد آتش زدن فروشگاه توسط چند نوجوان بود به سوژه رسانه ها تبدیل شد.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، ویدئویی که اقدام عجیب کارمند یک فروشگاه در آمریکا را به تصویر می‌کشد مورد توجه کاربران در فضای مجازی قرار گرفته است. در این ویدئو مشاهده می‌شود این کارمند پس از تهیه فیلم از چند نوجوان که در حال آتش زدن فروشگاه هستند خود نیز اقدام به فرار می‌کند. این اتفاق عجیب در یکی از فروشگاه‌های مینه سوتا رخ داد.

در ویدئوی منتشر شده این کارمند در حالی که مشغول تهیه فیلم از چند خرابکار است دیده می‌شود. او سپس در حالی که کاملا مشخص است لبخند به لب دارد بدون درک موقعیت حساس و خطرناکی که برای محل کارش رخ داده با خونسردی کامل محل حادثه را ترک می‌کند. چند نوجوان اقدام به آتش زدن یکی از قفسه‌های فروشگاه که مواد آتش زا در آن قرار داشت کرده بودند.


بیشتر بخوانید


این ویدئو در صفحه توئیتر فاکس ۹ منتشر شد. این ویدئو از زمان انتشار تاکنون بیش از ۱.۳ میلیون بیننده داشته و ۱۰ هزار لایک دریافت کرده است. بنا به گزارش پلیس محلی در ادامه ماموران آتشنشان در محل حادثه حاضر و موفق به خاموش کردن آتش شدند. بنا به این گزارش در این حادثه به هیچ فردی آسیب وارد نشد، اما برخی اجناس فروشگاه در آتش سوختند. پلیس سه نوجوان ۱۴، ۱۵ و ۱۶ ساله را در این رابطه بازداشت کرد. گفته می‌شود هر سه نوجوان بدون اتهامی آزاد شده اند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار