انهدام باند ۴ نفره توزیع حشیش در پایتخت

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر تهران از انهدام یک باند ۴ نفره توزیع کننده مواد افیونی و کشف ۳۰ کیلوگرم حشیش خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ عبدالوهاب حسنوند رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر تهران  اظهار کرد: طی اقدامات گسترده و اطلاعاتی ماموران پایگاه ششم پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ دریافتند یک باند حرفه‌ای توزیع کننده مواد مخدر در محدوده شوش به توزیع مواد مخدر می‌پردازند.

وی به شناسایی اعضای این باند اشاره کرد و گفت: تحقیقات پلیسی ماموران این پلیس نشان از این داشت که  متهمان به تازگی یک محموله بار مواد مخدر را از مرز‌های شرقی وارد تهران کرده اند و در خانه‌ای در شمال تهران مخفی کرده اند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران افزود: با شناسایی دقیق مخفیگاه متهمان نتیجه تحقیقات پلیسی دراختیار مرجع قضایی قرار گرفت و دستور دستگیری اعضای این باند و بازرسی از مخفیگاه متهمان اخذ شد.

این مقام انتظامی با بیان اینکه اعضای این باند ۴ نفره در مخفیگاهشان دستگیر شدند، ادامه داد: در بازرسی از مخفیگاه متهمان ۳۰ کیلو و ۲۰۰ گرم حشیش کشف شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ بیان کرد: هر ۴ متهم پس از انتقال به مقر پلیس و انجام تحقیقات تکمیلی برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.


بیشتر بخوانید

۳ قاچاقچی با ۲۰ کیلو حشیش دستگیر شدند

کشف ۵۵۲ کیلوگرم مرفین از بار کنسرو ماهی


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار