نصرتی: تیم‌های ضعیفی همگروه ایران در مرحله نهایی مقدماتی جام جهانی شده‌اند/ تیم ملی فوتبال می‌تواند به جام جهانی صعود کند

بازیکن سابق تیم ملی فوتبال درباره حریفان ایران در مرحله نهایی مسابقات انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر توضیحاتی را بیان کرد.

محمد نصرتی بازیکن سابق تیم ملی فوتبال در گفت و گو با خبرنگار  فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره مراسم قرعه کشی مرحله نهایی مسابقات انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر و حریفان تیم ملی فوتبال کشورمان اظهار کرد: اگر قرار بر این بود که ما نماینده‌ای داشته باشیم تا قرعه تیم‌ها را انتخاب کند از تیم‌هایی که همگروه ایران  شدند یک مقدار سخت‌تر قرعه را  برمی داشت. خدا را شکر قرعه مناسبی نصیب  تیم ملی فوتبال کشورمان شد.  

او ادامه داد: البته بازی‌های یورو ۲۰۲۰ نشان داده است که تیم‌های ضعیف و قوی وجود ندارد، اما واقعیت این است که حریفان تیم ملی کشورمان تیم‌های ضعیفی  نسبت به دوره گذشته هستند. ان شا الله تیم ملی فوتبال هم با اعتماد به نفس و روحیه خوبی در این رقابت‌ها شرکت کند.

نصرتی درباره پیش بینی اش از نتایج تیم ملی فوتبال در مرحله نهایی مسابقات انتخابی جام جهانی گفت:  من به این تیم ملی فوتبال خیلی امید دارم، چون بازیکنان باکیفیتی داریم و نه تنها به جام جهانی صعود می‌کنیم بلکه در این دوره از مسابقات جام جهانتی می‌توانیم به مرحله بعد هم صعود کنیم.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار