مشهد میزبان مرحله کشوری چهاردهمین دوره مسابقات قرآنی «مدهامتان»

معاون فرهنگی هنری ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد کشور گفت: مرحله کشوری چهاردهمین دوره مسابقات قرآنی «مدهامتان» در مشهد برگزار می‌شود.

به گزارش استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، سعید سعادتی معاون فرهنگی هنری ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد کشور در نشست هماهنگی و برنامه‌ریزی مرحله کشوری چهاردهمین دوره مسابقات قرآنی «مدهامتان»، با بیان این‌که در این دوره بیش از ۱۲ هزار نفر در رشته‌های حفظ کل، قرائت تحقیق و ترتیل، اذان و قرائت تقلیدی شرکت کردند، گفت: مرحله کشوری این دوره از مسابقات با حضور بیش از ۸۰ نفر از راه یافتگان به مرحله نهایی در مشهد مقدس برگزار می‌شود.

او افزود: این دوره از مسابقات در هفت رشته و در دو مقطع بالای ۱۶ سال و کمتراز ۱۶ سال برگزار خواهد شد.

معاون فرهنگی هنری ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد کشور ادامه داد: با توجه به شرایط شیوع بیماری کرونا این دوره از مسابقات در مرحله استانی به صورت مجازی و آنلاین برگزار شد که تجربه جدیدی در برگزاری مسابقات قرآنی محسوب می‌شد.


بیشتر بخوانید


سعادتی به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته برای دومین رویداد ملی «فهما»، بیان کرد: دومین رویداد ملی فهما با رویکرد‌های جدیدتری در حوزه فعالیت‌های فرهنگی هنری عرصه مساجد طراحی شده است که در این رویداد، امکان بارگزاری فعالیت‌های خودجوش و ابتکاری کانون‌ها نیز فراهم شده است.

او به با بیان این‌که توجه به تحقق بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی از ویژگی‌های مهم رویداد ملی فهما است، تصریح کرد: کانون‌های فرهنگی هنری مساجد باید متناسب با اقتضائات محلی و منطقه‌ای در فعالیت‌های اجتماعی نقش‌آفرینی کنند.

 

انتهای پیام//ر.ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار