لوازم جانبی صفحه کلید شیائومی Mi Pad 5 پیش از رونمایی تبلت فاش شد

شرکت شیائومی به شایعاتی مبنی بر بازگشت به بازی‌های تبلتی با ارائه صفحه کلید و قلم واقعیت بخشید و قبل از رونمایی از تبلت، لوازم جانبی این دستگاه فاش شد.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، در سال‌های اخیر و پررنگ شدن بازی‌های رایانه‌ای و اهمیت کاربران به این بازی‌ها به خصوص بازی‌های رایانه‌ای باعث شده تا شایعاتی پیرامون بازگشت ادعای شیائومی به بازی رایانه لوحی Android به وجود بیاید اما شواهد نشان می‌دهد این تنها یک شایعه نیست و اکنون فهرستی از آنچه به نظر می‌رسد لوازم جانبی صفحه کلید و قلم برای تبلت Mi Pad ۵ که هنوز این شرکت آن را رسمی نکرده است فاش شده است. اما نکته جالب توجه این است که این لوازم قبل از عرضه این تبلت فاش شده است.

این گواهینامه با مجوز از اداره ملی مالکیت معنوی چین (CNIPA) ارائه می‌شود و چندین تصویر از صفحه کلید را در کنار قلم نشان می‌دهد که دارای یک جلد جداگانه است. اما صفحه کلید با صفحه لمسی ارائه نمی‌شود و به نظر می‌رسد دارای لایه محافظتی نیز است.

لوازم جانبی صفحه کلید شیائومی Mi Pad 5 پیش از رونمایی تبلت فاش شد

موارد فاش شده قبلی در رابطه با این محصول نشان داده بود که Mi Pad ۵ دارای یک باتری ۸۵۲۰ میلی آمپر ساعتی و یک دوربین سه گانه است که یادآور سری گوشی‌های هوشمند Mi ۱۱ است. صحبت از وجود مدل Mi Pad Pro با نمایشگر نرخ تازه سازی ۱۲۰ هرتز و رزولوشن ۲۵۶۰، ۱۶، ۱۶۰۰ است. گفته می‌شود در مدل استاندارد از تراشه Qualcomm's Snapdragon ۸۷۰ استفاده شده در حالی که Pro می‌تواند در عوض Mediatek’s Dimensity ۱۲۰۰ را انتخاب کند. انتظار می‌رود Mi Pads جدید شیائومی اواخر ماه جاری به بازار عرضه شود.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار