شیائومی دوربین پنهان در زیر صفحه نمایش را ارائه می‌دهد

شرکت شیائومی فناوری جدیدی در قالب دوربینی که قابلیت مخفی شدن در زیر نمایشگر دارد را ارائه می‌دهد.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت شیائومی سال هاست که روی دوربین‌های تحت نمایشگر (یا به قول برخی دیگر، دوربین‌های تابلویی، UPC) کار می‌کند، اما هنوز در واقع چنین گوشی را با این امکانات و دوربین‌ها عرضه نکرده است.گوشی Mi ۱۰ Ultra قرار بود اولین باشد، اما این اتفاق رخ نداد. همچنین برای گوشی Mi ۱۱ Ultra هم این اتفاق نیفتاد. اما اکنون گوشی Xiaomi Mi Mix ۴ در حال آماده شدن برای راه اندازی است و ممکن است یکی از آن گوشی‌های مد نظر شیائومی باشد سرانجام این شرکت فهمید که چگونه دوربین زیر نمایشگر را واقعا مخفی کند، که به اصطلاح  Ice Universe گفته می‌شود.

وقتی دوربین کار نمی‌کند، با چشم غیر مسلح کاملاً نامرئی می‌شود. با این حال، یک شایعه قبلی ادعا می‌کرد که صفحه نمایش به وضوح ۱۰۸۰p + محدود خواهد شد. گزارش شده است که این پنل توسط Huaxing Optoelectronics تهیه می‌شود.

شرکت شیائومی

در حالی که شیائومی طرحی را با صفحه نمایش چهار منحنی به ثبت رسانده است، Mi Mix ۴ برای صرفه جویی در هزینه از نمایشگر منحنی دوگانه استاندارد استفاده می‌کند. در حال حاضر شایعه شده است که این محصول گرانتر از Mi ۱۱ Ultra است - این بدان معناست که بیش از ۶۰۰۰ CNY (۹۳۰ دلار / ۷۹۰ یورو) خواهد بود که قیمت اولیه Ultra است که بسیار بیشتر از قیمت اروپا، ۱۲۰۰ یورو است.

شرکت HoiINDI رندر‌هایی را در پشت دستگاه ایجاد کرده که نمایشگر ثانویه‌ای را در کنار دوربین نشان می‌دهد، البته بزرگتر از آنچه در Mi ۱۱ Ultra دیده می‌شود. شیائومی ممکن است در ماه آگوست از Mi Mix ۴ در کنار MIUI ۱۳ رونمایی کند. انتظار می‌رود این گوشی از UWB پشتیبانی کند و از تراشه Snapdragon ۸۸۸ و یک باتری ۴۵۰۰ میلی آمپری با شارژ بی سیم ۱۲۰ وات و ۸۰ وات بهره می‌برد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار