مصلح به دنبال طلب خود به بن بست رسید/ چرا پرسپولیس محکوم نمی‌شود؟

شایان مصلح بازیکن سابق پرسپولیس در پی طلب خود بعد از به توافق نرسیدن با مدیران باشگاه، در کمیته تعیین وضعیت شکایت کرد، ولی سودی نداشت.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، شایان مصلح بازیکن سپاهان و سابق پرسپولیس که در زمان مدیریت عرب از جمع سرخ‌پوشان کنار گذاشته شد ماه‌ها است، که به دنبال طلب ۵۰۰ میلیون تومانی خود از باشگاه پرسپولیس به مشکل بر خورده است.

شایان مصلح که بعد از جدایی از پرسپولیس به سپاهان پیوست، چندین بار با مذاکرات پشت پرده برای طلب خود با مدیران باشگاه به میدان رفت و حتی به درخواست مدیران پرسپولیس در مبلغ تخفیف داد، اما در نهایت موفق به دریافت طلب خود از باشگاه پرسپولیس نشد.

مصلح ضمن واکنش به وعده‌های بی سرانجام مدیران پرسپولیس با مراجعه به کمیته تعیین وضیعت از باشگاه پرسپولیس شکایت کرد و بعد از بررسی پرونده در تاریخ  نهم بهمن ۹۹ کمیته، رای را به نفع شایان مصلح صادر کرد و قرار شد طی ۱۰ روز باشگاه پرسپولیس طلب این بازیکن را به همراه ۱۰ میلیون ۹۰۰ هزارتومان هزینه دادرسی پرداخت کند.

در ۱۱ بهمن این رای به باشگاه پرسپولیس و همچنین به مصلح ابلاغ شد تا طی ۱۰ روز کاری کل طلب وی را بپردازند، ولی باشگاه پرسپولیس این رای را اجرایی نکرد.

بنابر قانون، چون پرسپولیس طی ۱۰ روز نتوانست بدهی خود را صاف کند باید ۲۲ درصد مبلغ را به فدراسیون به عنوان جریمه بپردازد، همچنین در حکم شرح شده بود که اگر طلب داده نشود پنجره نقل وانتقالات بسته می‌ماند و حکم‌های سنگین‌تر مانند کسر امتیاز اجرا خواهد شد.

اما علی رغم همه این موارد، شایان مصلح تا امروز هیچ مبلغی از بدهی خود را دریافت نکرده و هیچ خبری از حکم‌های سنگین‌تر نیست و پنجره نقل و انتقالات هم بسته نشده است.

شایان مصلح بازیکن تیم فوتبال سپاهان در این باره به خبرنگار ما گفت: فقط حقم را از باشگاه پرسپولیس می‌خواهم، اما با فقط قول و وعده می‌دهند و شکایاتی که کردم نیز به جایی نرسیده است.

او افزود: شاید باورکردنی نباشد، اما باید بگویم من دو خودرو داشتم که مجبور به فروش آن‌ها شدم، برای اقساط خانه‌ام نیز از محرم نویدکیا سرمربی سپاهان
مبلغی را به عاریه گرفته ام.

مصلح با اشاره به اینکه سپاهان باشگاهی حرفه‌ای است گفت:‌ای کاش همه باشگاه‌ها حساب و کتابشان مثل باشگاه سپاهان بود نه یک روز جلوتر نه یک روز عقب‌تر طلب بازیکنان را پرداخت می‌کنند.

انتهای پیام/ص

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۳ ۰۴ شهريور ۱۴۰۰
چون پرسپولیس قدرت دارد وهم فداسیون دارد اگر تیمی دیگر بود حالا در دسته بود
آخرین اخبار