رونمایی از گوشی تاشو Z Flip۳ در Geekbench

مشخصات گوشی هوشمند Samsung Galaxy Z Flip۳ در Geekbench دیده شد.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از جی اس ام آرنا، اکنون نوع آمریکایی گوشی هوشمند Galaxy Z Flip۳ سامسونگ در پایگاه مرجع Geekbench ظاهر شده است. این مشخصات نشان می‌دهد که مدل SM-F۷۱۱۰U از تراشه Snapdragon ۸۸۸ و حداقل ۸ گیگابایت رم بهره می‌برد.

تاریخ معرفی رسمی Z Flip۳

این گوشی در Geekbench امتیاز ۱۰۱۵ برای تک هسته و ۳۱۶۱ برای چند هسته را کسب کرده است. جای تعجب ندارد که Z Flip۳ تست شده دارای سیستم عامل Android ۱۱ با لایه Samsung U One است.

گزارش های قبلی حاکی از این است که، گوشی Samsung Galaxy Z Flip ۳ از نظر مشخصات بیشتر تقویت می‌شود و انتظار می‌رود پردازنده بروز شده، دوربین‌ها و حافظه RAM و فضای ذخیره سازی بیشتری داشته باشند و این موارد باعث می‌شود که دستگاه جیبی سامسونگ با رقابت ۲۰۲۱ برابری کند.

رونمایی از گوشی Z Flip۳ در Geekbench

تصاویر منتشر شده قبلی نشان داد که این دستگاه از طراحی دو رنگ برخوردار خواهد بود و در آن یک سیستم دوربین دوتایی در کنار نمایشگر خارجی آن قرار دارد و انتظار می‌رود این گوشی موبایل هوشمند با هشت رنگ بژ، مشکی، آبی تیره، خاکستری، سبز، صورتی و بنفش به بازار جهانی عرضه شود. گوشی Samsung Galaxy Z Flip ۳ باید در ماه آگوست عرضه شود و امکان دارد این دستگاه به همراه سایر دستگاه‌های سامسونگ مانند Galaxy Z Fold ۳ و Galaxy S۲۱ FE به بازار حهانی عرضه شود.

طبق اطلاعات منتشر شده قبلی، Galaxy Z Flip ۳ بسیار مقرون به صرفه‌تر است و قیمت شروع این گوشی از ۹۹۹ دلار خواهد بود و این قیمت جدید می‌تواند به این معنی باشد که سامسونگ می‌خواهد تلفن‌های تاشو خود سهم بیشتری از بازار را به خود اختصاص دهند.

انتظار می‌رود سامسونگ، گوشی هوشمند Z Flip۳ را به همراه Z Fold۳ و Galaxy Buds۲ طی یک رویداد در ۱۱ آگوست معرفی کند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار