دستگیری دو نفر از بر هم زنندگان نظم عمومی در زرند

دادستان عمومی و انقلاب زرند گفت: گروهی که بعد از دربی، باعث سلب آسایش همشهریان وبرهم زدن نظم عمومی شده بودند، دستگیر شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، اسماعیل بلوچ زاده دادستان زرند گفت: دستگاه قضایی از شاد بودن مردم در چارچوب قانون حمایت می‌کند و شادی حلال را نیاز روحی و روانی مردم می‌دانیم، اما افرادی که به بهانه‌ی شادی از پیروزی یک تیم یا ناراحتی از شکست تیم دیگر اقدام به بر هم زدن نظم عمومی می‌کنند و آسایش و امنیت مردم را به خطر می‌اندازند، باید بدانند که دستگاه قضایی در برابر ان‌ها قاطعانه برخورد خواهد کرد.

او ضمن قدردانی از همراهی و همکاری مردم شهرستان زرند با دادستانی این شهرستان، تصریح کرد: مردم دیده بانان افتخاری دستگاه محسوب می‌شوند و همه باید برای ارتقای سطح فرهنگ عمومی تلاش کنیم تا شاهد ناهنجاری‌ها در سطح جامعه نباشیم و این موارد در خقیقت موضوع مهم و حیاتی امر به معروف و نهی از منکر را متجلی می‌سازد.

بلوچ زاده تصریح کرد: در پی مشاهده عوامل بر هم زننده نظم و امنیت در سطح شهرستان، دستورات قضایی لازم به نیروی انتظامی به عنوان ضابط قضایی داده شد که تمامی عوامل بر هم زننده نظم عمومی جامعه را در اسرع وقت دستگیر و تحویل مقامات قضایی دهند.

انتهای پیام/ح

برچسب ها: نظم عمومی ، دستگیری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار