موسوی: لیگ برتر تنیس به صورت متمرکز برگزار خواهد شد

رئیس کمیته مسابقات فدراسیون تنیس در خصوص نحوه برگزاری مسابقات لیگ برتر این رشته ورزشی توضیحاتی را بیان کرد.

امیرحسین موسوی، رئیس کمیته مسابقات فدراسیون تنیس در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درخصوص برگزاری  مسابقات لیگ برتر تنیس اظهار کرد: با توجه به اینکه در روز‌های اخیر مسابقات تنیس ۱۰۰۰ امتیازی در استان  تهران  و البرز برگزار می‌شود، مهلت ثبت نام تیم‌ها در مسابقات لیگ برتر تنیس تا سی ام تیر ماه تمدید شد.

او بیان کرد: مسابقات تنیس دیویس کاپ آسیا و اقیانوسیه باید در مرداد ماه به میزبانی ترکمنستان برگزار می‌شد، اما این کشور به دلیل همه گیری ویروس کرونا قرنطینه ۲۱ روزه را برای افراد خارجی که به این کشور سفر می‌کنند، در نظر گرفته است و فدراسیون جهانی تنیس با این مدت زمان مخالفت کرد و به همین دلیل مسابقات  دیویس کاپ لغو شد. ما منتظر تعیین زمان برگزاری این مسابقات توسط فدراسیون جهانی هستیم، تا زمان شروع لیگ را مشخص کنیم. مسابقات تنیس بیلی جین کینگ کاپ (فدکاپ)  بانوان که قرار بود به میزبانی سریلانکا برگزار شود هم به دلیل همه گیری ویروس کرونا در این کشور لغو شد و با توجه به زمان برگزاری این مسابقات لیگ تنیس بانوان را برگزار خواهیم کرد.  

او در خصوص برگزاری مسابقات لیگ تنیس به صورت متمرکز گفت: به احتمال زیاد مسابقات لیگ برتر تنیس به صورت متمرکز در تهران برگزار خواهد شد، چرا که ما مجموعه‌های تنیس انقلاب، آزادی و استقلال را در تهران داریم. در دوره‌های آینده لیگ به صورت رفت و برگشت برگزار خواهد شد. آخرین  دوره لیگ تنیس سال ۱۳۹۴ برگزار شده است. تنیسور‌ها مشتاق هستند، تا پس از سال‌ها تعطیلی لیگ این مسابقات برگزار شود، چرا که هم آمادگی  بازیکنان را بالا خواهد برد و هم برای آن ها درآمدزایی خواهد داشت.

رئیس کمیته مسابقات فدراسیون تنیس در خصوص تعداد تیم‌های شرکت کننده در این مسابقات بیان کرد: تاکنون ۱۲ تیم از استان تهران و ۴ تیم از استان البرز در این مسابقات ثبت نام کرده اند، تیم‌های از استان‌های اصفهان، گیلان، گلستان، مازندران نیز ثبت نام کرده اند. تیم‌های پرسپولیس تهران، سپاهان اصفهان و گاز البرز از معروف‌ترین تیم‌های شرکت کننده در دوره‌های گذشته بودند. در این دوره هر تیم می‌تواند یک بازیکن خارجی جذب کند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار