گرفتار شدن مِسی میان طرفدارانش در رستوران

لیونل مسی که به یک رستوران در میامی آمریکا رفته بود هنگام خروج میان طرفداران پرشمارش گرفتار شد.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، مشهور بودن در کنار جذابیت‌هایی که برای فرد ایجاد می‌کند، اما گرفتاری‌های خاص خود را دارد. مثلا افراد مشهور و معروف در همه جا باید مراقب رفتار و اعمال خود باشند و کوچکترین خطایی از آن‌ها می‌تواند بلافاصله خبرساز شود یا درخواست گاه و بیگاه هواداران برای ثبت عکس یادگاری.

اما به تازگی گرفتارشدن لیونل مسی، ستاره فوتبال آرژانتین و جهان در میان طرفدارانش در آمریکا خبرساز شده است. مسی که بعدازظهر روز پنجشنبه به یک رستوران در میامی رفته بود هنگام خروج با هجوم ده‌ها هوادارش به این مکان غافلگیر شد. هواداران یکی از بهترین فوتبالیست‌های حال حاضر جهان با حضور در مقابل رستوران خواهان ثبت عکس سلفی با وی شدند. پس از این اتفاق، مسی با کمک محافظانش سوار بر خودروی شد و این مکان را ترک کرد.


بیشتر بخوانید


صاحب کافه راگازی، یک رستوران ایتالیایی که مسی آنجا را برای استراحت انتخاب کرده بود با انتشار توئیتی از مسی تشکر کرد. او با انتشار این ویدئو در توئیتر نوشت: «از تو مسی تشکر می‌کنم که به ما افتخار دادی و بایت همه خوشحالی‌هایی که در طول این سال‌ها به ما هدیه دادی از تو ممنونم.»

گفتنی است؛ لیونل مسی پس از قهرمانی با آرژانتین در مسابقات کوپاآمریکا برای گذراندن تعطیلات به همراه همسرش «آنتونِلا» و سه پسرش در آمریکا به سر می‌برد. قرارداد مسی با بارسلونا در پایان ماه ژوئن به اتمام می‌رسد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۵ ۳۰ تير ۱۴۰۰
راس میگه دوست عزیزمون انگار بهنوش بختیاری جونش عزیزتره مسیه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۷ ۲۹ تير ۱۴۰۰
اونوقت اینجا کسایی مثل بهنوش طباطبای با کلی بادیگارد اینو و اونور میره