لو رفتن مشخصات دستگاه‌های تاشو Samsung Galaxy Fold ۳ و Flip ۳

سامسونگ به احتمال زیاد در مراسم آنپکد بعدی خود مشخصات گوشی‌های تاشو Samsung Galaxy Fold ۳ و Flip ۳ را اعلام می‌کند.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، همانطور که در ۱۱ آگوست به سمت مراسم Unpacked بعدی سامسونگ می‌رویم، جزئیات شگفت انگیزی در مورد دستگاه‌های تاشو Samsung Galaxy Fold ۳ و Flip ۳ که انتظار می‌رود در آن جا به نمایش در بیاید، فاش شده است.

گوشی‌های تاشو سامسونگ

به نقل از techradar، یک فهرست قبل از رویداد Unpacked به صورت آنلاین فاش شده که گفته می‌شود جزئیات قیمت هر دو گوشی Samsung Galaxy Z Fold ۳ و Z Flip ۳ را ارائه می‌دهد. ماک وینباخ با انتشار یک توییت اطلاعات کاملاً جالبی را در مورد ویژگی‌های تلفن‌های تاشو‌ سامسونگ ارائه کرده است.

طبق گفته وینباخ، Galaxy Z Fold ۳ و Z Flip ۳ سامسونگ اولین دستگاه تاشو این مارک خواهند بود که مقاومت در برابر آب IPX۸ را ارائه می‌دهند و ممکن است کاملا ضد آب باشند و به آن‌ها اجازه می‌دهد تا عمق بیش از ۱ متر غوطه ور شوند.

لو رفتن مشخصات دستگاه‌های تاشو

آنچه باید درباره IPX۸ بدانید

با توجه به اینکه دستگاه‌های Z Fold و Z Flip شرکت سامسونگ از پرهزینه‌ترین و گران قیمت‌ترین گوشی‌های ارائه شده به حساب می‌آیند و ویژگی ضد آب بودن به آن‌ها افزوده شده، باعث شده تا کاربران دیگر نگران خرابی تلفن‌های همراه با پاشیدن آب بر روی آن‌ها نباشند. این ویژگی در کنار پشتیبانی گوشی‌ها از قلم دیجیتالی S Pen Pro از دلایل جلب توجه کاربران به Z Fold ۳ است.

Samsung Galaxy Fold ۳ و Flip ۳

آیا گرد و غبار نگران کننده خواهد بود؟

خوشبختانه، سامسونگ به سرعت راه حلی را برای این مشکل ایجاد کرده و دستگاه‌های Fold آینده را با لولای مقاوم در برابر گرد و غبار، پیاده سازی کرد. البته، درجه IPX۸ در این مرحله کاملاً تأیید نشده است، به این معنی که کاربران باید منتظر بمانند و ببینند که سامسونگ در ۱۱ آگوست چه چیزی برای آن‌ها آماده کرده است.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار