واکسن کرونا، مرد غارنشین را از تنهایی بیرون کشید

مردی صربستانی که برای آرامش به غاری پناه برده بود برای دریافت واکسن کرونا دوباره به شهر برگشت.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از اسکای نیوز؛ حدود ۲۰ سال پیش، یک مرد صرب تصمیم گرفت که از اجتماع و مردم دور شود به غاری در منطقه‌ای دور افتاده پناه برد. پانتا پتروویک در طول این سال‌ها به ندرت غار دور افتاده خودش را ترک کرد.


بیشتر بخوانید


به صورت کاملا اتفاقی او در بازدیدی سریع که از شهری در نزدیکی غار خودش داشت، متوجه شد که یک بیماری همه گیر به نام کرونا وجود دارد و همه جهان را فرا گرفته است. او پس از صحبت با مردم متوجه این موضوع شد که واکسن‌های کرونا ساخته شده و در دسترس مردم قرار گرفته است. به همین دلیل غار را ترک کرد و اولین دز واکسن را دریافت کرد.

واکسن کرونا، مرد غارنشین را از تنهایی بیرون کشید

پتروویک ۷۰ ساله در این باره گفت که می‌خواهد سه دوز واکسن خصوصا سومین دوز تقویت کننده را دریافت کند. وی از شهروندان صربستان خواست تا مانند او واکسن را دریافت کنند و شک و تردید را کنار بگذارند. او یک کارگر بازنشسته بود که در شهر بی روت در شرق صربستان زندگی می‌کرد. مو‌های این مرد اکنون خاکستری و ریش او بلندتر شده و آثار پیری در صورت او آشکار است.

پتروویک در غاری زندگی می‌کند که دسترسی به آن سخت است. زیرا صعود به ارتفاعات سنگی کاری است که برای افراد عادی دشوار است. در داخل غار، پیرمرد با حیواناتی مانند بز، مرغ و گربه و همچنین سگ زندگی می‌کند.

واکسن کرونا، مرد غارنشین را از تنهایی بیرون کشید

او می‌گوید: "من در شهر آزاد نبودم. همیشه یک نفر به سراغ شما می‌آید، یا مجبورید با همسایگان خود بحث کنید یا با پلیس. اینجا، هیچ کس مزاحم من نمی‌شود. "

گفتنی است که او پیش از اینکه از اجتماع جدا شود، تمام پول خود را برای کمک به ساختن پل‌های کوچک در شهر خود اهدا کرد، و‌ی گفت که پول نفرین شده است و افراد را فاسد می‌کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۸ ۲۵ مرداد ۱۴۰۰
اونوقت اسنپ پیام داد ثبت نام کنیم برای واکسن بعد از ثبت نام و نوبت گرفتن ی پیام دیگه بعلت توقف طرح واکسیناسیون نیاید برای واکسن زدن هر وقت دوباره طرح شروع شد بهتون خبر میدیم اینطوری فقط میخوان ی کم از اعتراضات مردم ساکت کنن میدونن واکسنی نیست برای زدن ولی طرح میزارن که بگن ما به فکرتون هستیم بعدم طرح کنسل میکنن که بگن از غصه شما نابود شدیم دیگه طرحم توقف شد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۴ ۲۵ مرداد ۱۴۰۰
اما متاسفانه هنوز غار نشینان ما از روشنایی میترسن و فضای بیرون غار خطرناک میدونن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۸ ۲۵ مرداد ۱۴۰۰
طرف تو غار واکسن زده اینجا هنوز 90 درصد کشور واکسینه نشدند..
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۹ ۲۵ مرداد ۱۴۰۰
آدم بخوادهمه آپشنهای وجودش فعال باشه باید مثل دیگرمخلوقات کاملاًباطبیعت هماهنگ بشه! ( البته این بنده خدا فهمیده دست گل بشر باکلاس! ازراه هواهم انتقال پیدا میکنه آمده برای واکسن) انسانهاوقتی گروهی زندگی میکنند چاره ای جزء اجرای قوانین اجتماعی ندارن ( البته موجوداتی هم هستندکه درجامعه زندگی میکنه ولی بی خیال قوانین اند !؟!؟!)
Iran (Islamic Republic of)
جــواد
۱۲:۳۴ ۲۵ مرداد ۱۴۰۰
حرفاش درسته ولی موندم که کارشم درسته یا نه!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۷ ۲۵ مرداد ۱۴۰۰
خب پیر مرد 70 ساله صربستانی هم واکسن کرونا رو دریافت کرد و ب غارش برگشت ب سلامتی
آخرین اخبار