اصابت صاعقه مرگبار به گله گوسفندان + فیلم

اصابت صاعقه به گله چند صدتایی گوسفندان موجب کشته شدن آن ها شد.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، ویدئویی که به تازگی منتشر شده فاجعه برخورد صاعقه به یک گله گوسفند در گرجستان را به تصویر می‌کشد. در این حادثه که در کوهپایه‌های آبول، یک چراگاه معروف گوسفندان در جنوب این کشور رخ داد چند صد راس گوسفند بر اثر اصابت صاعقه کشته شدند.

در ویدئویی که در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده لاشه چند صد گوسفند را که روی زمین افتاده نشان می‌دهد. بنا به گزارش رسانه‌ای محلی در این حادثه دست کمک ۵۵۰ راس گوسفند بر اثر صاعقه شدید کشته شدند. این در حالی است که پس از این حادثه «لِوانوف» و سایر مالکان گوسفند از دولت گرجستان تقاضای کمک ملی کرده اند.

با این حال مقامات محلی پذیرفته شدن این درخواست را منوط به مشخص شدن علت دقیق مرگ گوسفندان اعلام کرده اند. در تاریخ ۱۲ آگوست اعلام شد که اصابت صاعقه موجب مرگ ۵۵۰ گوسفند شده که مسیر سخت کوهستانی، انتقال آن‌ها به پایین کوه را دشوار کرده است.


بیشتر بخوانید


گفتنی است؛ وقوع این حادثه در حالی خبرساز شده که در سال ۲۰۱۶ نیز وقوع حادثه‌ای مشابه در نروژ خبرساز شده بود. در آن حادثه برخورد صاعقه موجب کشته شدن حدود ۳۰۰ گوزن شمالی در منطقه دورافتاده از فلات برهوت هاردانانگِرِویدا شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.