پیام تسلیت استاندار کرمان به مناسبت درگذشت مادر شهیدان «لری»

استاندارکرمان با صدور پیامی درگذشت مادر شهیدان «لری» را تسلیت گفت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، در پی درگذشت مادر شهیدان لری، علی زینی وند استاندار کرمان پیام تسلیتی صادر کرد.

متن این پیام بدین شرح است:

بسم الله الرّحمن الرّحیم

"کُلُّ نفسٍ ذائقةُ المُوت و انّما توفّونَ أُجورکم یوم القیامه"

مادران بزرگوار شهداء، نماد رشادت، استقامت و صبر هستند که با پیروی از فرهنگ ناب عاشورایی برای صیانت و حراست از دین، ارزش‌های انقلاب و آرمان‌های ایران اسلامی از عزیزترین سرمایه‌های خود گذشتند.

درگذشت مرحومه مغفوره ' ربابه ارجمند ' مادر شهیدان امان‌الله و احمد لری موجب تألم و تأثر فراوان گردید. او نمونه‌ای از زنان سرفراز دیار کریمان بود که خاطره استقامت او از یاد مردم قدردان استان نخواهد رفت. بدون شک پدران و مادران شهدا گنجینه‌های کمیاب انقلاب اسلامی هستند که ایثار و فداکاری بزرگ آن‌ها پایه‌های عزت و اقتدار نظام جمهوری اسلامی را بنا کرده است.

اینجانب مصیبت وارده را به خانواده معزز شهیدان لری، مردم متدین و شهیدپرور استان کرمان خاصه مردم ولایی شهرستان سیرجان تسلیت عرض نموده، از پروردگار متعال علو درجات و همنشینی با فرزندان شهیدش برای آن فقیده سعیده و صبر جمیل و اجر جزیل برای بازماندگان مسئلت می‌نمایم.

شهید امان‌الله لری گویینی در دوم آذر سال ۱۳۳۴ در روستای پاریز از توابع شهرستان سیرجان دیده به جهان گشود. اوایل انقلاب همراه با برادرش شهید احمد وارد سپاه پاسداران شد. سرانجام ۲۱ دی‌ماه ۱۳۶۵ در عملیات کربلای ۵ در منطقه عملیاتی شلمچه به درجه رفیع شهادت نائل آمد.
شهید احمد لری گویینی در اول خرداد سال ۱۳۳۵ در روستای پاریز از توابع شهرستان سیرجان چشم به جهان گشود.  

با شروع جنگ به جبهه‌های حق علیه باطل رفت و در عملیات فتح المبین والفجر ۳ خیبر و والفجر ۸ شرکت کرد در عملیات والفجر ۳ مجروح شد، بعد از بهبودی دوباره به جبهه رفت و در ۱۱ تیرماه ۱۳۶۵ با سمت فرمانده گروهان به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار