پیام تبریک استاندار کرمان به افروز طلایی

استاندارکرمان به دنبال کسب مدال طلا پرتاب نیزه رقابت‌های پارالمپیک توکیو به همت سعیـد افروز ملی پوش کرمانی، پیام تبریکی صادر کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، زینی وند استاندارکرمان به دنبال کسب مدال طلا پرتاب نیزه رقابت‌های پارالمپیک توکیو به همت سعیـد افروز ملی پوش کرمانی، پیام تبریکی صادر کرد.

 متن پیام  زینی وند به شرح زیر است:

" بسم الله الرحمن الرحیم "

کسب مدال ارزشمند طلای مسابقات پارالمپیک توکیو در رشته پرتاب نیزه توسط ورزشکار غیور جیرفتی جناب آقای سعید افروز که موجب به اهتزاز درآمدن پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران در مهم‌ترین آوردگاه بین المللی شد، مایه مباهات و شادی آفرین است.

بدون شک حضور توانمند و چشم نواز فرزندان دیار سردار دل‌ها در کاروان اعزامی " سردار دل‌ها " در بالاترین سطح قهرمانی و ایستادن بر سکوی اول در آوردگاه المپیک مایه سربلندی نظام مقدس اسلامی، موجب شادی مردم و ایجاد انگیزه برای جوانان این استان و ماحصل تلاش بی وقفه ورزشکاران است که نشان از عشق آن‌ها به مردم و میهن دارد و در خاطره تاریخی مردم این خطه ثبت خواهد شد.

اینجانب ضمن عرض تبریک و تهنیت این موفقیت ارزشمند به جناب آقای سعید افروز و خانواده محترمشان، جامعه ورزش استان کرمان، مربیان دلسوز، مردم استان کرمان به ویژه مردم قهرمان پرور جیرفت، از درگاه ایزد منان تداوم موفقیت و پیروزی این فرزند برومند استان کرمان را در فتح سکو‌های قهرمانی مسألت می‌کنم.

علی زینی وند
استاندار کرمان

 سعید افروز از اهالی اسفندقه شهرستان جیرفت در حالی مدال طلای پارالمپیک توکیو را از آن خود کرد که در پرتاب نیزه کلاس F۳۴ پرتابگر از چین (۲ نفر)، فرانسه، مراکش، کلمبیا (۲ نفر)، پاپوآ گینه نو، تونس و عراق را شکست داد.

افروز در پرتاب‌های اول تا چهارم به ترتیب رکورد‌های ۳۹.۴۸ متر، ۳۹.۴۰ متر، ۴۰.۰۵ متر و ۳۹.۶۷ متر را به ثبت رساند و از انجام پرتاب‌های پنجم و ششم نیز انصراف داد.

پرتاب سوم افروز نه تنها او را به مدال طلا رساند، بلکه وی را رکورددار جدید پرتاب نیزه پارا دو و میدانی در کلاس F ۳۴ در سطح جهان و پارالمپیک کرد.

مدال طلای سعید افروز، هشتمین طلایی کاروان ایران در پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو است.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۹ ۱۱ شهريور ۱۴۰۰
تبریک به مردم ایران و تبریک به خانواده محترمش و شهر جیرفت
آخرین اخبار