قدردانی از مدیران برگزیده ۱۲ دستگاه اجرایی در گیلان

بیست و چهارمین جشنواره ملی شهید رجایی با قدردانی از مدیران برگزیده ۱۲ دستگاه اجرایی برگزیده استان امروز در رشت برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان،  ارسلان زارع، استاندار گیلان در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، بر ضرورت پیروی هرچه بیشتر از سیره‌ی این شهدا برای خدمت صادقانه به کشور و ملت تاکید کرد و گفت: شرایط کرونایی به هیچ وجه نباید مانعی برای ارتباط مدیران و مسئولان با مردم باشد.

او استفاده هرچه بیشتر از سامانه‌های اینترنتی خدمات اداری و دولتی و خدمات دولت الکترونیک برای آسان کردن ارایه خدمات به مردم را ضرورتی اجتناب ناپذیر دانست و افزود: این امر موجب کاهش مراجعه‌ی حضوری مردم و افزایش دقت و کیفیت ارایه خدمات به ارباب رجوع خواهد شد، ضمن اینکه از بروز هر گونه تبعیض و فساد جلوگیری خواهد کرد.

استاندار گیلان در بخش دیگری از سخنان خویش با استناد به گزارش ارزیابی اخیر مرکز مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی وزارت کشور، به امتیاز بیش از ۹۰ درصدی استانداری گیلان در این ارزیابی اشاره کرد و گفت: این ارزیابی که عملکرد سال ۱۳۹۹ را در قالب شاخص‌های عمومی و اختصاصی استانداری‌ها مد نظر قرار داده، استانداری گیلان را در سطح عالی معرفی کرده که مسئولیت مدیران ستادی و کادر اداری را برای حفظ این جایگاه و ارتقاء هرچه بیشتر بهره وری در کار، سنگین‌تر می‌کند.

 

 

انتهای پیام/م.‌ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.