اتمام سایت ‌موزه همدان تا پایان سال ۱۴۰۰

مدیر منطقه یک شهرداری همدان گفت: طرح سایت ‌موزه همدان بیش از ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و تا پایان امسال تکمیل می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، مسعود دهبانی ‌صابر، مدیر منطقه یک شهرداری همدان یکی از مهمترین طرح های شهرداری منطقه یک را سایت‌موزه میدان مرکزی شهر دانست و گفت: از آبان ماه سال گذشته جرای این طرح  به شهرداری واگذار شد.

او با بیان اینکه فرآیند برگزاری مناقصه و جذب پیمانکار برای این پروژه به سرعت انجام شد گفت: با تخصیص ۱۱۰ میلیارد ریال و با تلاش شبانه‌روزی طی ۹ ماه گذشته این طرح هم اکنون بیش از ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

مدیر منطقه یک شهرداری همدان عنوان کرد: به زودی شاهد افتتاح این سایت موزه که قطعا شهروندان همدانی سال‌های زیادی منتظر آن بودند خواهیم بود.

دهبانی صابر در ادامه ایجاد فضای سبز به ویژه پارک‌های درون‌شهری را یکی از اقدامات مهم شهرداری منطقه یک دانست و ادامه داد: به همین منظور پارک قهرمان با ۱۰ هزار و ۲۰۰ متر مربع و ۵۰ میلیارد ریال، پارک کمال‌آباد با ۷۰۰۰ متر مربع و ۲۰ میلیارد ریال آماده افتتاح هستند.

او از ساخت مرحله دوم بوستان ارم با مساحتی بیش از دو هکتار خبر داد و گفت: این طرح نیز با اعتباری بیش از ۲۰ میلیارد ریال تا پایان سال قابل بهره برداری است.

مدیر منطقه یک شهرداری همدان ترمیم و بازسازی پارک‌ها و بوستان های موجود در شهر را از دیگر اقدامات دانست و افزود: با اعتباری ۷۰ میلیارد ریالی محوطه گنجنامه، پارک نرگس، بوستان مردم، بوستان ارم، پارک سروقامتان، پارک شهیددوروزی در حال بازسازی هستند.
انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.