سهرابیان: عملکرد قایقرانان خارجی با توجه به امکاناتی که داشتند در پارالمپیک ۲۰۲۰ از ما بهتر بود

رئیس فدراسیون قایقرانی درباره عملکرد ملی پوشان ایران در رقابت‌های پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو توضیحاتی را بیان کرد.

علیرضا سهرابیان رئیس فدراسیون قایقرانی در گفت وگو با خبرنگار پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره برگزاری مسابقات قهرمانی کشور و اینکه تیم‌ها برای تست کرونا چه کار‌هایی باید انجام دهند اظهار داشت: فدراسیون پزشکی - ورزشی مانند مسابقات قهرمانی کشور که سال گذشته برگزار شد یک نفر را  به مسابقات اعزام می‌کند. آن‌ها بعد از تایید مدارک، کارت شرکت در مسابقات را برای ورزشکار صادر خواهند کرد. تیم‌های شرکت کننده در مسابقات قهرمانی کشور از طریق آزمایشگاه‌هایی که در شهرهای مختلف وجود دارد تست کرونا می‌دهند.

کارت مسابقات قهرمانی کشور بعد از تایید نماینده فدراسیون پزشکی - ورزشی صادر خواهد شد

رئیس فدراسیون قایقرانی درباره اینکه آیا تیم‌ها قبل از شرکت در مسابقات قهرمانی کشور قرنطینه خواهند شد بیان داشت: نه تنها فدراسیون قایقرانی، بلکه هیچ کدام از فدراسیون‌های ورزشی برای مسابقات قهرمانی کشور تیم‌ها را قرنطینه نمی‌کنند. مسئولان ستاد ملی مبارزه با کرونا و فدراسیون پزشکی - ورزشی برای مسابقات قهرمانی کشور نماینده ای را با عنوان افسر کرونا به مسابقات اعزام می کنند و بعد از تایید او تیم‌ها حق حضور در بازی‌ها را خواهند داشت.

سهرابیان افزود: سال گذشته یکی از ورزشکاران قبل از شرکت در مسابقات قهرمانی کشور تست کرونا نداده بود که نماینده فدراسیون پزشکی - ورزشی از ورود آن ورزشکار به بازی‌ها جلوگیری کرد. جواب تست کرونای یک نفر دیگر هم مثبت شده بود و بلافاصله افسر کرونا او را از مسابقات اخراج کرد.

عملکرد قایقرانان خارجی با توجه به امکاناتی که داشتند در پارالمپیک ۲۰۲۰ از ما بهتر بود

رئیس فدراسیون قایقرانی درباره عملکرد اسلام جاهدی و شهلا بهروزی راد در مسابقات پارالمپیک توکیو بیان داشت: این ۲ ورزشکار در مسابقات پارالمپیک تلاش زیادی کردند. با توجه به برنامه ریزی که مربیان انجام دادند هر ۲ ورزشکار ما مثل سرباز کار خود را به خوبی انجام دادند. به هر حال کشور‌های دیگر با توجه به برنامه ریزی که انجام داده بودند و همچنین امکاناتی که در اختیار داشتند از ما بهتر کار کردند. مسابقات کایاک در مسافت ۲۰۰ متر انجام می‌شود و ما در ایران چنین مسافتی را برای تمرین در اختیار داریم.


بیشتر بخوانید


فضای دریاچه مجموعه ورزشی آزادی برای تمرین کایاک معلولین عالی است

سهرابیان ادامه داد: فضای دریاچه مجموعه ورزشی آزادی ۱۲۰۰ متر است و ما فقط در رشته روئینگ با مشکل پیست مواجه هستیم، اما برای ۲۰۰ متر معلولین فضا بسیار عالی داریم.

کمیته ملی پارالمپیک تلاش کرد تا کمبود‌های قایقرانان به حداقل برسد

رئیس فدراسیون قایقرانی تصریح کرد: در هر صورت کمیته ملی پارالمپیک تمام تلاش خود را انجام داد تا کمبود‌های ورزشکاران معلول ما به حداقل برسد. البته کشور‌های دیگر از نظر نتایج تمرینی از ما خیلی بهتر بودند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار