تمرین مختلط ورزشکاران باعث بازداشت رئیس هیئت دو و میدانی طرقبه و شاندیز شد

در پی هنجارشکنی تمرین مختلط ورزشکاران، رئیس هیئت دو و میدانی طرقبه و شاندیز و مربی خاطی با دستور مقام قضایی بازداشت شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، چندی پیش گلایه‌های مردمی در پی حضور و تمرین مختلط ورزشکاران در فضا‌های ورزشی شهرستان طرقبه و شاندیز مطرح شد و باعث ایجاد موج مطالبات مردمی در زمینه برخورد با این هنجارشکنان در اماکن ورزشی طرقبه شاندیز شد.

از ابتدای تابستان امسال ورزشکاران به صورت مختلط اقدام به تمرین در ورزشگاه آزادی طرقبه می‌کردند که بر اساس مطالبات مردمی تذکرات به صورت لسانی و حضوری به مسئولان مجموعه اعم از رئیس ورزش و جوانان شهرستان و هیئت دو و میدانی طرقبه شاندیز و مربیان حاضر ارائه شد.

پس از چندین بار تکرار این موضوع، گزارشی مردمی برای پیگیری به مرجع قضایی طرقبه شاندیز منعکس شده است.

پیرو این گزارش نامه‌ای از طرف دادستانی به اداره ورزش و جوانان شهرستان مبنی بر تکرار نشدن تمرین ورزشکاران به صورت مختلط ارسال شده است و  پس از تذکر کتبی مقام قضایی نیز این موضوع تکرار شد .


بیشتر بخوانید



روز گذشته بر اساس حکم مرجع قضایی رئیس هیئت دو و میدانی و مربی مجموعه ورزشی آزادی طرقبه بازداشت شدند.

هر چند مقام مسئول ورزش و جوانان طرقبه شاندیز مدعی شده است که رئیس هیئت دو و میدانی نسبت به تذکرات صورت گرفته از سوی این اداره بی‌تفاوت بوده و عمل نکرده، اما رئیس ورزش و جوانان شهرستان نیز از طرف مقام قضایی احضار شده و به صورت کتبی متعهد شده است که این موضوع در مجموعه ورزشی شهرستان تکرار نشود.

بدیهی است مدیریت شئونات اسلامی در اماکن ورزشی از سوی مقام مسئول اداره مربوطه شهرستان صورت نگرفته و باتوجه به فعالیت سایر رشته‌های ورزشی در این مجموعه فعلا با عوامل خاطی برخورد شده و این مجموعه ورزشی فعالیت خودش را ادامه خواهد داد.

با توجه به گزارشات مردمی بسیاری پیرو نارضایتی از این موضوع، نباید اینگونه استنباط شود که مخالفتی با فعالیت‌های ورزشی بانوان صورت گرفته زیراکه مدیران می‌توانستند با مدیریتی صحیح اقدام به زمان بندی و تفکیک زمان حضور افراد مختلف داشته باشند که قطعا تحقق این وطیفه پیش پا افتاده برعهده مسئولان ورزشی مربوطه این شهرستان است.

انتهای پیام//م.ذ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.