رئیس سازمان بسیج مستضعفین:

بسیج و سپاه برای حل مشکلات به دولت کمک می‌کند

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: سپاه و بسیج تمامی ظرفیت خود را در مبارزه با کرونا به میدان آورده است و در حل مشکلات نیز به دولت کمک خواهد کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: مسئله اصلی مردم در حال حاضر، ویروس کرونا است و سپاه و بسیج تمامی ظرفیت خود را در مبارزه با آن به میدان آورده و در حل سایر مشکلات مردم نیز به دولت کمک خواهد کرد.

سردار سرتیپ پاسدار غلامرضا سلیمانی روز پنجشنبه در حاشیه راه اندازی مرکز بستری ۱۱۰ تختخوابی امام خمینی (ره) ویژه بیماران حاد تنفسی در مشهد گفت: ما تمامی ماموریت‌های خود را بر اساس تدابیر رهبر معظم انقلاب انجام می‌دهیم و اکنون نیز سپاه و بسیج تمامی ظرفیت ها و امکانات خود را برای مبارزه با کرونا به میدان آورده‌اند و هرچقدر نیاز باشد در این زمینه کمک خواهد شد.

او افزود: در مدتی که کرونا در کشور شیوع پیدا کرد سپاه و بسیج نقش آفرینی گسترده در مبارزه با این ویروس داشت و در موج پنجم شیوع آن این ظرفیت‌ها در همه بخش‌ها گسترش پیدا کرد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین ادامه داد: مراکز واکسیناسیون در خراسان رضوی نیز که طی هماهنگی با وزارت بهداشت و دانشگاه‌های علوم پزشکی راه‌اندازی شدند، افزایش می‌یابند تا مردم با سهولت و راحتی بتوانند واکسن دریافت کنند.

سردار سلیمانی با اشاره به اینکه یکی از مواردی که در موج پنجم شیوع کرونا با آن مواجه بودیم تعداد زیاد مبتلایان بود بیان کرد: با تدبیر فرمانده سپاه استان مراکزی از سپاه به بستری مبتلایان به کرونا اختصاص پیدا کرد.

او تصریح کرد: تمرکز ما بر پیشگیری است و در عین حال از بیمارانی که نیاز به دارو و درمان دارند نیز حمایت می‌کنیم و امیدواریم هر چه زودتر واکسیناسیون عمومی هم به پایان برسد.

رئیس بسیج مستضعفین تاکید کرد : بسیج در سراسر کشور اعلام آمادگی کرده است که در این زمینه در خدمت مردم باشد.

انتهای پیام//ف.ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار