سرپرست آموزش و پرورش خبر داد:

آغاز سال تحصیلی جدید از سوم مهر با حضور رئیس جمهور

کاظمی از آغاز سال تحصیلی جدید در سوم مهر با حضور رئیس جمهور خبر داد.

به گزارش خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، علیرضا کاظمی، سرپرست وزارت آموزش و پرورش در سیزدهمین کنگره اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان اظهار کرد: نظام تعلیم و تربیت در تمام جهان آسیب‌های جدی به واسطه دوری از مدرسه دید. فقر آموزشی و مهارت‌های اجتماعی و ارتباطی در پهنه‌های مختلف از جمله آسیب‌هایی است که نمی‌توان منکر آن شد. محرومیت بیش از ۱.۵ میلیارد دانش آموز در دوران بحران کرونا این آسیب‌ها را نشان داد.

او ادامه داد: در بیش از ۱۰۰ کشور دنیا آموزش به صورت حضوری اجرا می‌شود، همچنین ۷۰ کشور دنیا هم برنامه‌های آموزشی خود را مجازی یا ترکیبی دنبال می‌کنند.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش تصریح کرد: سیاست‌های رئیس جمهور و ستاد مقابله با کرونا، ضرورت بازگشایی مدارس در دستور کار آموزش و پرورش قرار داد.

کاظمی تصریح کرد: زمینه حضور کم دغدغه و تدریجی دانش آموزان را طراحی کرده‌ایم که در یک تا دو روز آینده ابلاغ می‌کنیم.

او تاکید کرد: زنگ سال تحصیلی جدید سوم مهر با حضور رئیس جمهور به صدا در می‌آید.

سرپرست وزارت آموزش و پرورش با اشاره به اینکه بدون شک دستاوردهای فرهنگی، اقتصادی و سیاسی در تمام ساحت‌های تعلیم و تربیت باید مورد توجه باشد، تصریح کرد: نقشی که آموزش و پرورش در نظام یادگیری هر کشور دارد، همین نظام یادگیری است.

سهم آموزش و پرورش  در ایران ناچیز است

او افزود: سهم آموزش و پرورش در کشورهای توسعه یافته به طور میانگین ٧٧ درصد است در حالی که در کشور ما حدود ١٢ درصد است و اتکای ما به منابع طبیعی بالای ۵۵ درصد می رسد.

کاظمی تاکید کرد: راه درازی در پیش داریم تا سرمایه های عظیم و نهفته در این سیستم بزرگ را کشف و پرورش دهیم تا دستاوردها و آرمان های عظیمی را به دست آوریم.

سرپرست وزارت آموزش و پرورش تصریح کرد: برنامه های نظام تعلیم و تربیت همچنین آرزوهای مردم و مطالبات های مقام معظم رهبری در سند تحول بنیادین تجلی یافته است و به عنوان یک میثاق ملی در دستور کار است.

کاظمی گفت که اولین و آخرین ماموریت ما تحقق این آرمان هاست، برای تحقق سند تحول بنیادین و آرمان های آن که حیات طیبه است، خود سند مشخص کرده که راه برون رفت از مشکلات و اجرای تعلیم و تربیت تمام ساحت این است که رویکردی جامع و دقیق باید در دستور کار قرار گیرد.
این سند تبیین کرده است که برای داشتن مصداق بیرون اهداف تعریف شده در تراز سند، چه باید کرد.

بزرگترین مشکل نظام تعلیم و تربیت، تمرکز بر آموزش است

سرپرست وزارت آموزش و پرورش بیان کرد: مسیری که سند برای تعلیم و تربیت مشخص کرده است در کنار تمرکز بر دانش و آگاهی افراد موقعیت های رشد دهنده تربیتی را هم مشخص کرده است؛ بزرگترین مشکل نظام تعلیم و تربیت همین است که صرفا مسیر آموزشی را طی می‌کنیم، اما تربیت این نیست. تشکل‌های دانش آموزی به معنای وسیع آن بالاترین فرصت های تربیتی را برای دانش آموزان فراهم می‌کنند.

کاظمی افزود: موثرترین راه دستیابی به سند تحول مسیر تشکل‌های دانش آموزی است چون فرصت های فعالیت های میدانی با نقش پذیری دانش آموزان مهیا می شود. قدر فرصت را می دانیم و در میان این تشکل ها، اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آمزوان به لحاظ سابقه انقلابی و جهادی یقینا برای حفظ آرمان ها و ارزش های انقلاب توسعه و ترویج در خط مقدم قرار دارد.

سرپرست وزارت آموزش و پرورش گفت: اتحادیه در عرصه های مختلف میدان‌داری می‌کند. تشکل ها به ویژه اتحادیه را یکی از مهم ترین شرکای خود در مدرسه می دانیم و تمام حمایت های خود را انجام می دهیم. از مدیران کل استانی می خواهیم که هرگونه امکانات که میسر است، برای این تشکل انجام دهند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۱۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۲ ۲۴ شهريور ۱۴۰۰
بهتر است که فضای مدرسه برای کارهای تحقیقاتی باز شود و تدریس مفاهیم در محیط مجازی انجام شود.
Iran (Islamic Republic of)
منصور
۱۲:۵۱ ۲۴ شهريور ۱۴۰۰
حالا این دو روزی که به تاخیر انداختید به چه دردی میخوره ؟؟ // یعنی میخواهید بگید که کارهایتان اینقد دقیق است ؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۶ ۲۴ شهريور ۱۴۰۰
اون 2 روز پنج شنبه و جمعه هست مجید دلبندم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۵ ۲۳ شهريور ۱۴۰۰
سویه جدید بیاد!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۹ ۲۳ شهريور ۱۴۰۰
من خودم به شخصه هیچ تضمینی نمیبینم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۹ ۲۳ شهريور ۱۴۰۰
چی؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۷ ۲۳ شهريور ۱۴۰۰
فاتحه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۲ ۲۳ شهريور ۱۴۰۰
ترخدا به این سازمان سنجش بگید نتایج نهایی آزمون سراسری رو زودتر اعلام کنه ، دیگه خسته شدیم
تا هفته اول مهر ، اخه؟ تکلیف مایی که همه کدرشته فرهنگیان رو زدیم مشخص کنید اگه قبول نشدیم بشینیم درسمونو بخونیم دیگه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۰ ۲۳ شهريور ۱۴۰۰
کی مخالف کلاس آنلاین هستش؟؟
مجازی اتفاقا خیلی هم عالیه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۵ ۲۴ شهريور ۱۴۰۰
هر دو نوع مجازی و حضوری لازم است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۲ ۲۳ شهريور ۱۴۰۰
جواب کنکور رو زودتر بدین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۳ ۲۳ شهريور ۱۴۰۰
درود
خدا را شکر
بهترین تصمیم هستش که مجازی و آنلاین باشه
در آموزش حضوری فقط وقت تلف میشد و هیچی یاد نمیگرفتم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۷ ۲۳ شهريور ۱۴۰۰
شما مشکل یادگیری داری گردن بقیه ننداز
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۰ ۲۳ شهريور ۱۴۰۰
فقط آنلاین رو قبول داریم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۹ ۲۳ شهريور ۱۴۰۰
خب خداروشکر که آنلاینه.
هم مرگ و میر کم میشه.
هم بچه ها بهتر به درس هاشون میرسن.
هم میشه از طریق pv دبیر ها پاسخ سوالات و پرسش ها رو گرفت.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۴ ۲۳ شهريور ۱۴۰۰
منم با کلاس های آنلاین 100 درصد موافقم.
Iran (Islamic Republic of)
مرضیه
۰۷:۳۸ ۲۳ شهريور ۱۴۰۰
کی راضی هست از این وضع ؟؟ جز یه عده دانش اموز تنبل و متقلب ؟؟بله مدارس باید با حفظ تمامی پروتکل های بهداشتی بازگشایی شوند اسیب های تحصیل را خواهید دید در دوسال اینده دم شما‌گرم اقای وزیر که میاوای باز کنی مدارس و
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۸ ۲۴ شهريور ۱۴۰۰
وات؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۳۵ ۲۳ شهريور ۱۴۰۰
هرچه زودتر بهتر مدارس باید بازگشایی شوند با حفظ تمامی پروتکل ها اموزش اسیب جدی دیده هیچکس از این وضع راضی نیست خدا پدرو مادرت و بیامرزه این درست ترین کاری بود که کردی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۶ ۲۳ شهريور ۱۴۰۰
بیخود.

کلاس ها امسال هم آنلاینه.
Iran (Islamic Republic of)
دانش اموز
۰۷:۳۱ ۲۳ شهريور ۱۴۰۰
مدارس باید بازگشایی شوند چون دانش اموزان اسیب دیده اند هم از نظر تحصیل هم روحی کو اون شور و شوقی که همیشه در اوایل مهر بود ؟؟
یکی‌نوشته بو که اینایی پیام هارو میدن لوازم التحریر فروشان هستند که میخواهند کاسبی انها نخوابد باید بگم خدایی که بنده شو افریده رزق و روزی اون بنده شو میده دوسال بسته یود مدارس مرد لوازم تحریر فروش مرد از گرسنگی ؟؟؟؟نه عزیز من کرونا برا هرکی بد شد برا شما و امثال شمایی که با پنهانکاری و تقلب نمره میگیری بد نشد چی از این بهتر تو خونه جلو تلویزیون پاتون و داراز میکنید در فضای مجازی میچرخید بعدش هم وقت امتحان شد از رو کتاب مینویسید و تحویل میدهید ؟؟؟
من یک دانش اموزم که با اموزش مجازی اسیب دیدا مدارس باید با رعایت پروتکل های بهداشتی باز شوند حتی شدل هفته از دوروز برویم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۸ ۲۳ شهريور ۱۴۰۰
چه قدر بدبختی تو.
میخوای بمیری بمیر.
ولی هیچ پدری و مادری راضی نمیشه بچه ها در کلاس های پر از ویروس درس بخونن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۲ ۲۴ شهريور ۱۴۰۰
اگه راست میگی دانش آموز هستی بگو کلاس چندمی!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۲۶ ۲۳ شهريور ۱۴۰۰
خود دانش آموز جماعت طرفدار آموزش مجازی هست.اما معلمین تا حدودی طرفدار آموزش ترکیبی هستند.اما کسانی که مخالف سرسخت آموزش مجازی هستند خانواده هایی هستند که یا توانایی کمک به فرزندشون ندارن یا حوصله شو ندارن یا واقعا بیسواد هستن و یا اینکه آقازاده شون شرور و فتنه انگیزه و میخوان از شرش راحت بشن و بفرستنش مدرسه.خود من آموزگار هستم.دوست دارم حدود 1سوم آموزش حضوری باشه و دوسوم بعدی هم مجازی
Iran (Islamic Republic of)
راضیه
۰۹:۳۷ ۲۳ شهريور ۱۴۰۰
به خدا اگه تو معلمی اگر هم معلمی از اون معلم هایی هستی که فقط به فکر منفعت خودشون هستن وگرنه تو دلت برا ما دانش اموزانی که از اموزش مجازی اسیب دیدیم نسوخته چرا باید مجازی باشن ؟؟؟خداروشکر از دوهفته اینده واکسیناسیون دانش اموزان هم شروع میشود ✌به نظرم آموزش و پرورش با وجود تو که به گفته خودت معلمی اسیب میبینه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۷ ۲۴ شهريور ۱۴۰۰
باید ترکیبی باشد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۵۳ ۲۳ شهريور ۱۴۰۰
وزیر کی شد بالاخره ؟؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۵۳ ۲۳ شهريور ۱۴۰۰
وزیر کی شد بالاخره ؟؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۲۱:۵۲ ۲۲ شهريور ۱۴۰۰
بنام خداوند جان و خرد :
مگر حالا رئیس جمهور محترم بیان برای افتتاح بازگشایی مدارس در مهر ماه فکر کردیت کروناهای مختلف از رئیس جمهور محترم ایران می ترسند و از مدارس فرار می کنند جناب نابغه !!! با چه ضمانتی می خواهید مدارس را بازگشایی کنید؟!!! توی این وضعیت وخیم خطرناک همهگیری شیوع انواع و اقسام ویروسهای کروناهای کشنده مختلف ؟!!! از طریق آموزش و پرورش تلویزیونی و در فضای مجازی آنلاین و غیر آنلاین با کمک پدر و مادرهاشون فرزندان درساشون رو می خوانند و امتحان نهایشون رو هم که حضوری گرفتید در سال قبل دیگه مشکلتون کجاست چرا می خواهید با جان فرزندان مردم ریسک شناخته شده و پر خطر کنید مگر مردم جان عزیزانشون رو سر صحرا یافتند که چونکه شما می خواهید مدارستان را به پیروی از مدارس ترکیه که بازگشایی کرده بازگشایی کنید !!! خانواده بنده حقیر و بسیاری از خانواده های ایرانی داغ دار و عزادار عزیزمان که واکسن کرونا هم زده بودند هستیم عزیز ما با آنکه واکسن زده بود ولی متاسفانه از یک بیمار کرونایی دیگر در خانواده کرونا گرفت و به علت آمبولی شدید ریه و خونریزی داخلی نتوانست تحمل کند و تسلیم کرونا شد و جان داد و مرحوم شد تا به حال در خانواده و اقواممان چندین تلفات جانی کرونایی داشته ایم مردم خواهشن ماسک چند لایه بزنید و حد فاصله اجتماعیتون رو رعایت کنید اگر در خانواده هاتون کسی کرونا گرفته خانه هایتان را ضدعفونی کنید و در خانه هاتون با ماسک باشید تهویه هوای منازلتون یادتون نرود به واکسنها اعتماد 100% درصدی نکنید فقط به فقط تمامی دستورالعمالهای ایمنی و بهداشتی فردی و اجتماعی را رعایت کنید تمامی اماکن عمومی و خصوصی را ضدعفونی و گند زدایی کنید روزانه هرگز به واکسنها اعتماد 100% درصد نکنید که خدای نکرده داغ عزیزانتان را نبینید و داغدار و عزادار نشوید پرتوکلهای ایمنی بهداشتی رو جدی بگیرید و رعایت کنید با این شرایط نباید مدارس بازگشایی شود چرا که هم جان دانش آموزان و هم جان دیگران در معرض شدید خطر بیماری کشنده بی رحم کرونا قرار می گیرد و نسل کشی قانونی براه می افتد و عاقبت خوبی برایتان ندارد در ضمن در فصل سرما برای تهویه هوای کلاسها نمی شود پنجرهای کلاسها رو از شدت سرما باز کرد در این وضعیت وخیم سخت همگیری کرونایی و در فضای بسته 100% درصد کرونا سریعتر شیوع پیدا می کند و همگیری در کودکان و خانواده های کودکان بوجود خواهد آمد و آمار تلفات جانی و نسل کشی بالا می رود کشور ایران چکار دارد که کدام کشور آموزش حضوری را آغاز کرده و از آنان بخواهد پیروی کند ایران باید شرایط وضعیت وخیم ببحرانی کشور خودش را در نظر بگیرد و به صلاح مردم مملکتش عمل کند شاید دیگر کشورها بخواهند بروند خودشان را با بی خردیهایشان بی اندازند در چاه عمیق پر از حوادث ناشناخته ایران هم باید بگوید چونکه کشورهای دیگر خودشان را در اون چاه انداختند ما هم می خواهیم خودمان را در چاه ناکجا آباد پر خطر بی اندازیم !!! با جسم و جان فرزندان ملت و ملت ریسک پر خطر شناخته شده را انجام ندهید و مدارس را به صورت 100% درصد بازگشایی نکنید باید به صورت دلبخواهی و با رضایت پدر و مادران فرزندانشان اگر خواستند به مدارس و آموزش حضوری بیایند مابقی که دلشان نمی خواهد و رضایت ندارند باید از طریق در فضای مجازی و تلویزیون آموزش ببینند . افتاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااد .
والسلام و صلوات التماس دعا و التماس تفکر خردمندانه پیشگیرانه .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۳ ۲۲ شهريور ۱۴۰۰
ما از این وضعیت خسته شدیم توروخدا به فکر دانش آموزان باشید
خسته شدیم اینقدر که سرمونو انداختیم روی این گوشی ها
من خودم به شخصه امسال دانش آموز پایه نهم هستم

نسبت به سال های قبل خیلی پسرفت داشتم
وزیر آموزش و پرورش فکری به حال ما دانش آموزان کن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۴ ۲۳ شهريور ۱۴۰۰
چجوری در گوشی تو سایت ها میای ول میگردی؟؟
اون وقت نمیری درس بخونی با همین گوشی.
چون تو اصلا علاقه به درس نداری.
Iran (Islamic Republic of)
محسن
۲۰:۵۹ ۲۲ شهريور ۱۴۰۰
پسر من امسال کلاس اول هست کلاس اولی ها بازیگوش هستن ممکنه ماسکشون رو بردارن و دستتوش رو روی صورتشون بمالن بطور کلی مواظب خودشون نیستن واکسن هم براشون نیست هنوز
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۳ ۲۲ شهريور ۱۴۰۰
واقعا خنده داره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۵ ۲۲ شهريور ۱۴۰۰
مقایسه شرایط مدارس لیران با کره و ژاپن کاملا مقایسه غلطی هست. مدارس کره و ژاپن از نظر امکانات از دانشگاه های ما جلوتر هستند. مدارس ایران مشکل تامین مواد ضد عفونی و سرویس بهداشتی دارند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۹ ۲۲ شهريور ۱۴۰۰
درود بر کلاس های آنلاین
مرگ بر حضوری
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۲ ۲۳ شهريور ۱۴۰۰
همون حضوری بود میانگین نمرات نهایی بعضی دروس زیر ده میشد الان که غیر حضوری شده دیگه باید منفی بزنن خخخ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۴ ۲۲ شهريور ۱۴۰۰
تا کرونا هست حضوری نیست
خیال اونایی که با مجازی حال کردن راحت
Iran (Islamic Republic of)
طرفدار باران کوثری از بهمن ۹۹ برای همیشه و تا ابد
۲۳:۳۹ ۲۲ شهريور ۱۴۰۰
مرسی
Iran (Islamic Republic of)
و
۱۴:۵۸ ۲۲ شهريور ۱۴۰۰
بطور کلی افرادی که از توانایی های ارتباطی در همه زمینه ها محرومند طرفدار آموزش مجازی و ارتباط های مجازی هستند زیرا در پنهان کاری به اهداف خود می رسند اگرشکست یا ناکامی هم داشته باشند پوشیده می ماند راه حل اینست که اول احساس مسئولیت را در خود تقویت کنیم و سپس در آموزش و تربیت بسیار پرتلاش و خستگی ناپذیر باشید آموزش مجازی جز پاک کردن صورت مسئله نیست .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۴ ۲۲ شهريور ۱۴۰۰
از کرونا چه خبر از گرانی تخم مرغ وماست ۵۰ هزارتومانی واز گرانیها وفقر مردم چه خبر دارید
Iran (Islamic Republic of)
blink
۱۶:۴۹ ۲۲ شهريور ۱۴۰۰
داداش این بدبخت سرپرست آموزش و پرورشه چه ربطی به گرونی داره؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۹ ۲۴ شهريور ۱۴۰۰
چرا ماستها را قاطی قیمه می کنی؟ چه ربطی دارند؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۷ ۲۲ شهريور ۱۴۰۰
خدا بداد عوارض روشن بودن اینترنت در مدت زمان طولانی برسه.....به خصوص برای اطفال و مادران باردار
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۵ ۲۲ شهريور ۱۴۰۰
آقای کاظمی جلوی وزارت خانه چه خبره ؟ آِیا نمی بینید یا خودتونو به ندیدن زدین؟نکنه خواسته کارنامه سبز ها به حقه که جوابی بهشون نمیدین!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۶ ۲۲ شهريور ۱۴۰۰
خب خداروشکر که آنلاینه.
بچه ها هم از مرگ و میر نجات پیدا کردن.
و در آموزش مجازی بهتر تدریس میشه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۴ ۲۲ شهريور ۱۴۰۰
هرجا رفتیم و دیدیم طبق نظر سنجی ها 90 درصد ملت با آموزش مجازی موافقن.
پس آموزش آنلاین در اولویته
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۳ ۲۲ شهريور ۱۴۰۰
مردم بچه هاشون رو نمیفرستن خودتون رو مسخره نکنید.
حضوری بدترین شیوه آموزشی در جهانه
Iran (Islamic Republic of)
blink
۱۶:۵۰ ۲۲ شهريور ۱۴۰۰
ببخشیداا ما تا دوسال پیش مجازی میخوندیم
اونموقع که آموزش مجازی کلا وجود نداشت از این حرفا نمیزدین :|
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۰ ۲۴ شهريور ۱۴۰۰
تو خودت را ملت فرض کردی؟ مگر رییس اداره آمار هستی؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۲ ۲۲ شهريور ۱۴۰۰
آموزش فقط با اینترنت.
هم معلم ها فعال هستند.
هم میشه از طریق pv دبیر ها، پاسخ سوالات و پرسش ها رو گرفت.
هم علاقه و اشتیاق دانش آموز به درس بیش تر میشود.
قلدری و تهدید و فحاشی هم وجود نداره.
بحث های بی فایده دانش آموزان وجود ندارد.
و فقط بحث علم و دانش مطرح است
Iran (Islamic Republic of)
blink
۱۶:۵۲ ۲۲ شهريور ۱۴۰۰
هه
آره به قیمت اینکه چشمامون ضعیف بشه و روانی بشیم
اون معلم بدبختم بیکاره که صبح تا شب سرش تو گوشی باشه جواب شمارو بده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۵ ۲۲ شهريور ۱۴۰۰
چشم ها با 2 ساعت نگاه هیچی نمیشه.
بچه هایی رو میشناسم که 10 ساعت با گوشی بازی میکنن.
حالا 2 ساعت رو هم وقت بذارن و درس بخونن با همون گوشی.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۱ ۲۲ شهريور ۱۴۰۰
حضوری خیلی داغونه.
فقط آنلاین رو عشق است و واقعا عاشق درس شدم با کلاس های مجازی.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۰ ۲۲ شهريور ۱۴۰۰
مجازی عالیه.اونهاییکه میگن حضوری فروشندگان لوازم تحریر و رانندگان سرویس مدارس هستن. که میخوان با مرگ بچه ها به پول و نون برسن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۴ ۲۲ شهريور ۱۴۰۰
کاملا درسته.
درود بر شرفت
فقط بعضی از سودجوها میخوان مرگ ملت رو ببینن.
Iran (Islamic Republic of)
blink
۱۶:۵۳ ۲۲ شهريور ۱۴۰۰
نخیر کی گفته من داش آموزم پارسالم دوماه و نیم مدرسه رفتم هیچیم نشد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۰ ۲۲ شهريور ۱۴۰۰
مجازی عالیه.اونهاییکه میگن حضوری خوبه حتما پدر و مادر تنبلن و حوصله درس و مشق بچه را ندارن.یا بچه میخاد بره گردش توی مدرسه
Iran (Islamic Republic of)
محسن
۱۴:۴۱ ۲۲ شهريور ۱۴۰۰
کاملا درسته
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۵ ۲۲ شهريور ۱۴۰۰
اوکی ولی میدونستی کلی دانش آموز هستن که دوست دارن حضوری درس یاد بگیرن؟
بعدم ماها اونقدری بزرگ شدیم که از والدینمون کمک نگیریم
اوناییم که میگن مجازی حتما دانش آموزی تنبلن که میخوان تقلب کنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۷ ۲۲ شهريور ۱۴۰۰
تقلب کجا بود.
دروس فیزیک و شیمی و ریاضی و زیست و... اصلا امکان تقلب وجود نداره.
باید علم و دانش و فرمول ها رو قشنگ دانش آموز بخونه تا بتونه حل کنه.
Iran (Islamic Republic of)
محسن
۲۱:۰۲ ۲۲ شهريور ۱۴۰۰
اره درسته حضوری بهتره ولی وقتی سلامتی بچه ها در میون باشه غیر حضوری بهتره
هنوز هم واکسنی برای بچه نیومده
Iran (Islamic Republic of)
rozhan
۱۳:۲۴ ۲۲ شهريور ۱۴۰۰
مدارس بایدددددددد باز بشن اونم فقططط حضوریی ❤
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۷ ۲۲ شهريور ۱۴۰۰
فقط آنلاین.
هم حواس پرتی نداره.
و قشنگ بچه ها به درسشون میرسن.
Iran (Islamic Republic of)
blink
۱۶:۵۶ ۲۲ شهريور ۱۴۰۰
آرههه حضوری عشقهه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۱ ۲۲ شهريور ۱۴۰۰
فقط مجازی
Iran (Islamic Republic of)
محسن
۲۱:۰۲ ۲۲ شهريور ۱۴۰۰
خوبی؟
Iran (Islamic Republic of)
طرفدار باران کوثری از بهمن ۹۹ برای همیشه و تا ابد
۲۳:۴۰ ۲۲ شهريور ۱۴۰۰
مجازی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۱ ۲۲ شهريور ۱۴۰۰
تا زماني كه آمار كرونا در كشور بالاست فرستادن دانش‌اموز به مدرسه اشتباه ست. براي ما اولويت اول ، سلامتي فرزندانمان بعد آموزش .
Iran (Islamic Republic of)
رها
۲۱:۲۸ ۲۲ شهريور ۱۴۰۰
همه چیو به آمار ربط ندین
شمال میرن ریتوران میرن
تو تالار جشن عروسی میگیرن
مسابقه فوتبال برگزار میکنن
این کار ها اگر هم تعطیل بشه
به جامعه آسیب نمیزنه
ولی اگر مدارس تعطیل باشه
به تحصیل کلی نوجوان و جوان که آینده ساز این مملکت هستند
آسیب جدی وارد میشود
لطفا به این موضوع توجه کنید
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۳:۱۵ ۲۲ شهريور ۱۴۰۰
خدا کنه مدرسه ها زودتر باز بشه خسته شدیم از این آموزش مجازی ، دو ساله که توی خونه پوسیدم ، لطفا امسال حتما آموزش حضوری باشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۸ ۲۲ شهريور ۱۴۰۰
خب عالی این مدارس آنلاین از بهترین تصمیمات کشور بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۱ ۲۲ شهريور ۱۴۰۰
تازه می فهمیم باز بودن مدرسه و حضور دانش اموزان بصورت فیزیکی در سرکلاس ها چه نعمت بزرگی بوده . مشکلات بزرگی دامن گیر دانش آموزان شده شامل اضافه وزن ، اعتیاز به اینترنت و صفحات مجازی ، افسردگی ، پایین آمودن سطح سواد و مشکلات آموزشی و......
خدا کنه مدارس باز بشه حداقل در هفته 3 روز رو هم باز کنند خیلی بهتر از تعطیل بودنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۸ ۲۲ شهريور ۱۴۰۰
تازه میفهمم کلاس های مجازی عجب نعمت بزرگی بوده.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۷ ۲۲ شهريور ۱۴۰۰
حضوری بشههههههههههه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۲ ۲۲ شهريور ۱۴۰۰
حضوری نمیشه
فقط مجازی.
Iran (Islamic Republic of)
خبر خوان
۱۳:۰۱ ۲۲ شهريور ۱۴۰۰
تازه می فهمیم باز بودن مدرسه و حضور دانش اموزان بصورت فیزیکی در سرکلاس ها چه نعمت بزرگی بوده . مشکلات بزرگی دامن گیر دانش آموزان شده شامل اضافه وزن ، اعتیاز به اینترنت و صفحات مجازی ، افسردگی ، پایین آمودن سطح سواد و مشکلات آموزشی و......
خدا کنه مدارس باز بشه حداقل در هفته 3 روز رو هم باز کنند خیلی بهتر از تعطیل بودنه
Iran (Islamic Republic of)
رقیه
۱۲:۴۳ ۲۲ شهريور ۱۴۰۰
واقعا دانش اموزان اسیب جدی دیدن مامنتظریم که هرچه زودتر مدارس باز شه خود من معدلم تا قبل از اینکه کرونا بیاد 20 بود الان 18واقعا خیلی این دوسال تو درسامون افت کردیم الانم میدونم نصف بیشتر این پیامها که نوشتند مدارس غیر حضوری بهخره مربوط به دانش اموزانی هست که به هر دلیلی دوست ندارن برن مدرسه با نظرم این مغزتون و یه گردگیری کنید بهتره دوسال مدارس تعطیل شده بس نیست واقعا ؟؟؟
#نه_به_مدارس_غیر_حضوری
یادگیری بچه ها واقعا اسیب دیده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۸ ۲۲ شهريور ۱۴۰۰
شرط میبندم اصلا دانش‌ آموز نیستی معدلت 20 بوده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۷ ۲۲ شهريور ۱۴۰۰
#مرگ بر حضوری.
یادگیری و نمرات بچه ها با آموزش آنلاین پیشرفت کرده.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۷ ۲۲ شهريور ۱۴۰۰
شما هم اگر بچه درسخونی بودی باید در حالت مجازی هم نمرت ۲۰ میبود.قطعا خودت کم کاری کردی و درس نخوندی.
Iran (Islamic Republic of)
Aa
۱۱:۴۵ ۲۳ شهريور ۱۴۰۰
من قبل کرونا معدلم بیست بود تو دوره کرونا هم که امتحانات حضوری شد برای من نهم پارسال باز هم بیست شر سمپاد هم که فقط ۵ نفر خواست قبول شدم .
و در جواب ناشناس ۱۳:۰۷ بله نمرات با تقلب پیشرفت داشته اصلا همه بیست بودن اون هایی که به صورت مجازی آزمون دادن ، ولی شرط میبندم ۹۰ درصد این نمرات حاصل تقلب بوده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۷ ۲۲ شهريور ۱۴۰۰
دوباره بلف زدن شرو شد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۷ ۲۲ شهريور ۱۴۰۰
من هیچ وقت تو این اوضاع مدرسه نمیرم خودتون رو خسته نکنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۸ ۲۲ شهريور ۱۴۰۰
به درک انگار ما منتظریم تو بری یا نری
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۱ ۲۲ شهريور ۱۴۰۰
ما نمی‌گذاریم بچه هامون برن به کشتارگاه(به قول شما مدرسه)
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۶ ۲۲ شهريور ۱۴۰۰
مطمئن باشید تا زمانی واکسن برای زیر هیجده ساله ها نیاد ، مدارس مجازیه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۰ ۲۲ شهريور ۱۴۰۰
رئیس جمهور گفتن که تا پایان آبان ماه واکسیناسیون تموم می شه
بعدشم کرونا از بین رفتنی نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۹ ۲۲ شهريور ۱۴۰۰
فقط آنلاین.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۸ ۲۲ شهريور ۱۴۰۰
درود بر مجازی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۸ ۲۲ شهريور ۱۴۰۰
مرگ بر مجازی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۲ ۲۲ شهريور ۱۴۰۰
مرگ بر حضوری.
Iran (Islamic Republic of)
ک
۱۲:۱۰ ۲۲ شهريور ۱۴۰۰
اگر قرار است آموزش مجازی باشد بچه ها بحال خود رها شوند بهتر است آموزش مجازی حتی در حد رفع تکلیف و مسئولیت هم نمی باشد و نتیجه ای جز بیسواد ی و فقر ارتباطی و مهارتی در پی ندارد و در عالی ترین سطح آن هم پاسخگو نیست تعجب آور است عده ای از آن حمایت می کنند و بعید نیست که این عده ازکاسبکارند نه دلسوز .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۹ ۲۲ شهريور ۱۴۰۰
خب امسال هم مجازی و آنلاین تایید شد.
خداروشکر.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۹ ۲۲ شهريور ۱۴۰۰
خوشحال نباش چون از آبان حضوریه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۳ ۲۲ شهريور ۱۴۰۰
تا عید نوروز آنلاین هستش.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۸ ۲۲ شهريور ۱۴۰۰
وقتی رئیس جمهور آقای رئیسی گفته غیر حضوری هستش و از طریق آنلاین به بهترین شکل تدریس ادامه پیدا میکنه
این وزیر دیگه کاره ای نیست. که بخواد با حرف رئیس جمهور مخالفت کنه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۰ ۲۲ شهريور ۱۴۰۰
اتفاقا آقا رئیسی گفتن به محض اینکه اوضاع بهتر بشه مدارس باید حضوری بشن بچه ها اسیب دیدن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۳ ۲۲ شهريور ۱۴۰۰
بچه ها هیچ آسیبی ندیدن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۴ ۲۲ شهريور ۱۴۰۰
سر جدتون مدارسو باز کنین.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۰ ۲۲ شهريور ۱۴۰۰
حالا اگر در آموزش حضوری بچه های ما چیزی یاد میگرفتن می‌فرستادم مدرسه.
میرن 4 تا دبیر میان و 4 تا مسئله میگن و زنگ تفریح بچه ها باهم دعوا میکنن و آخر سرهم یکی از مسئولین مدرسه میاد 4 تا جوک به خورد بچه ها میده.

پس آموزش مجازی بهترین شیوه آموزشی برای تمام سنین هستش.
و عموم در آموزش آنلاین فقط علم و دانش فرا خواهند گرفت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۵ ۲۲ شهريور ۱۴۰۰
این چه حرفیه داری می زنی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۰ ۲۲ شهريور ۱۴۰۰
بر عکس دانش اموزان تو خونه هیچی یاد نمیگیرن خیلیییییییییی تو درسا عقب افتادن اصلا هیچی یاد نمیگیرن خود من الان یه دانش اموزم نسبت به دوسال پیش افتضاح شده درسام
مدارس به هر شیوه ای که شده باید باز بشن این حرف همه دانش
اموزان هست بله پدر و مادرها دلسوز بچه ها هستن ولی اگه میفهمیدن این‌کرونا چه اسیبی به بچه ها رسونده دیگه نمینوشتند مدارس غیر حضوری بهتره
#نه به مدارس غیر حضوری
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۷ ۲۲ شهريور ۱۴۰۰
واقعیت رو گفت.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۸ ۲۲ شهريور ۱۴۰۰
متاسفم که اینجوری فکر میکنی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۹ ۲۲ شهريور ۱۴۰۰
دخترم از صبح تاساعت یک مدرسه بود و ساعات مفیدش نیم ساعت هم نبود.اما از وقتی مجازی شده ساعات مفید حضورش در کلاس۳ساعت هست و عالی شده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۸ ۲۲ شهريور ۱۴۰۰
آموزش فقط با اینترنت.
هم معلم ها فعال هستند.
هم میشه از طریق pv دبیر ها، پاسخ سوالات و پرسش ها رو گرفت.
هم علاقه و اشتیاق دانش آموز به درس بیش تر میشود.
قلدری و تهدید و فحاشی هم وجود نداره.
بحث های بی فایده دانش آموزان وجود ندارد.
و فقط بحث علم و دانش مطرح است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۲ ۲۲ شهريور ۱۴۰۰
وای تورو خدا حرف از علاقه و اشتیاق نزنید با کلاس های غیر حضوری
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۸ ۲۲ شهريور ۱۴۰۰
فقط مجازی و آنلاین مورد تایید هستش.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۶ ۲۲ شهريور ۱۴۰۰
هنوز یک چهارم ملت هم واکسن نزدن
در کلاس های خفه و دربسته که 30 نفر نفس میکشن.
اگر یک نفر ناقل کرونا باشه همه خواهند مرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۲ ۲۲ شهريور ۱۴۰۰
هیچ نگرانی نیست تو مدارس دستگاه تهویه قرار میدن و ظرفیت کلاس ها رو کمتر میکنن قرار نیست ۳۰نفر برن نصف میشن ۱۵نفر یه روز میرن ۱۵نفر هم روز بعدش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۹ ۲۲ شهريور ۱۴۰۰
کلاس اگر 7 نفره 8 نفره باشه شاید پذیرفتنی باشه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۴ ۲۲ شهريور ۱۴۰۰
امسال هم کلاس ها آنلاین و مجازی است.
هیچکی حضوری رو قبول نداره.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۳ ۲۲ شهريور ۱۴۰۰
هنوز یک چهارم ملت هم واکسن نزدن
در کلاس های خفه و دربسته که 30 نفر نفس میکشن.
اگر یک نفر ناقل کرونا باشه همه خواهند مرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۱ ۲۲ شهريور ۱۴۰۰
چرا نمیفهمین مرگ بر اثر کرونا 1 درصده 1 درصددد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۴ ۲۲ شهريور ۱۴۰۰
99 درصده.
آخرین اخبار