بیش از ۴۰ میلیارد ریال برای تجهیز مدارس سبزوار هزینه شد

مدیر آموزش و پرورش سبزوار گفت: همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید ۴۰ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برای تجهیز و هوشمندسازی مدارس سبزوار هزینه شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، اسماعیل نصرآبادی مدیر آموزش و پرورش سبزوار در حاشیه بازدید از مدارس حاشیه شهر سبزوار گفت: تجهیز مدارس این شهرستان شامل خرید تجهیزات آموزشی، نصب میز، نیمکت، ایزوگام و آسفالت محوطه مدارس بوده است.

او افزود:  یکی از مشکلات مناطق حاشیه شهر سبزوار کمبود فضا‌های آموزشی با توجه به رشد فزاینده جمعیت در این مناطق است از این رو توسعه فضا‌های آموزشی این مناطق مورد توجه قرار گرفته است.


بیشتر بخوانید



مدیر آموزش و پرورش سبزوار ادامه داد: با مشارکت سازمان بهسازی و نوسازی شهرداری، زمین‌هایی برای مدرسه سازی در مناطق حاشیه شهر سبزوار مشخص شده که با ورود خیران و ساخت فضا‌های آموزشی، مشکلات این نواحی تا حدودی برطرف می‌شود.

نصرآبادی با اشاره به فعالیت سایت‌های آموزشی در مدارس سبزوار در ایام ویروس کرونا بیان کرد: با ارتقا و تقویت زیرساخت لازم برای آموزش مجازی در بخش سخت افزار و نرم افزار، امکان انجام بخشی از فعالیت‌های آموزش به صورت غیرحضوری فراهم شده است.

۵۴ هزار دانش‌آموز در ۲۸۹ مدرسه سبزوار مشغول تحصیل هستند.

سبزوار در ۲۳۰ کیلومتری غرب مشهد قرار دارد.

انتهای پیام//م.م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.