سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی خبر داد؛

آغاز فرایند ثبت نام اینترنتی صادرکنندگان نمونه استانی سال ۱۴۰۰

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی گفت: سازمان توسعه تجارت ایران، فرایند ثبت نام برای انتخاب و شناسایی صادرکنندگان نمونه استانی سال ۱۴۰۰ را آغاز کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، جواد خزاعی سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی گفت : این اقدام در راستای تحقق اهداف صادراتی و ارج نهادن به تلاش قابل تقدیر فعالان عرصه صادرات کالا‌ها و خدمات غیر نفتی و بر اساس معیار‌ها و شاخص‌های مقرر و مندرج در سامانه tpo.ir/proexp۱۴۰۰ با هدف شناسایی الگو‌های موفق در بخش صادرات و معرفی آنان به عنوان " صادرکننده برگزیده استانی در سال ۱۴۰۰ " طی بیست و پنجمین سالروز ملی صادرات انجام می‌شود.

او افزود: ثبت نام الکترونیکی صادرکنندگان نمونه استانی از طریق مراجعه به سامانه tpo.ir/proexp۱۴۰۰ انجام می‌گیرد.


بیشتر بخوانید


سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی ادامه داد: صادرکنندگان متقاضی شرکت در این رقابت استانی می‌توانند طی روز‌های آتی تا پایان روز ۲۸ مهر ماه به آدرس اینترنتی مذکور مراجعه و بر اساس هریک از گروه‌های کالایی مندرج در سایت، فرم مربوطه را تکمیل کنند.

خزاعی بیان کرد: متقاضیان شرکت در این فرایند می‌توانند جهت کسب اطلاعات مورد نیاز با اداره بازرگانی خارجی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان با شماره ۳۷۰۱۱۱۲۸ تماس بگیرند.

انتهای پیام//م.م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.