این زن با چیپِ داخل دستش، درب را باز می کند!

یک زن برای بازکردن آسان درب خانه اش اقدام به کاشت چیپ در داخل دستش کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، ما سرانجام به مرحله‌ای از فناوری‌های پیشرفته رسیده ایم که شاید حتی تکنولوژی‌ها قدری باعث ترساندن ما شوند عصری که حالا بدون کلید، قادریم درب‌های خانه‌های خود را باز کنیم؛ آن هم تنها با یک چیپ که در بدنمان کاشته می‌شود.

همه ما مراحل اطمینان از ایمن بودن کلید‌های خانه در هنگام خروج از منزل یا قرار دادن آن در محل اشتباه (داخل منزل) را تجربه کرده ایم. خب، حالا یک زن راه حلی دائمی برای آن پیدا کرده است. این کاربر تیک تاک که «چیپ گریل» شناخته می‌شود در ۲۵ ژوئن سال ۲۰۲۰ ویدئویی از خود در حالی که شوهر متخصصش در حال کاشت چیپ در دستش بود منتشر کرد. این زن ادعا کرد که این تراشه که در دستش کاشته شده به وی این امکان را می‌دهد تا در‌ها و کمد‌های الکترونیکی خانه را بدون نیاز به کلید باز کند.


بیشتر بخوانید


در ویدئویی که گریل منتشر کرده می‌گوید: در داخل دست من یک قطعه بسیار کوچک از فناوری وجود دارد که اندازه یک برنج است. عملکرد اصلی آن مانند استفاده از کلید است. ما از این فناوری برای بازکردن درب ورودی خانه و درب سایر وسایل الکترونیکی خانه استفاده می‌کنیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.