تفاهم‌نامه همکاری سازمان آتش نشانی شیراز و سازمان دانش آموزی فارس با هدف ارائه خدمات آموزشی و بازدید‌های ایمنی از مدارس منعقد شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، در مسیر آغاز سومین جشنواره بزرگ شهر ایمن با مشارکت شهروندان توسط سازمان آتش نشانی شیراز و با توجه به اختصاص یکی از محوریت‌های این جشنواره به آموزش دانش آموزان تفاهم‌نامه همکاری با هدف ارائه خدمات آموزشی و بازدید‌های ایمنی از مدارس منعقد شد.

با توجه به اهمیت و نقش ایمنی به خصوص در مراکز آموزشی و ارائه آموزشی‌ها و بازدید‌های ایمنی مورد نیاز در این حوزه و با انعقاد این تفاهم نامه آموزش‌های لازم جهت دانش آموزان و بازدید‌های ایمنی از مراکز آموزشی این همکاری صورت پذیرفت.

این تفاهم نامه دانش‌آموزان، معلمان و حتی والدین در سه مقاطع ابتدایی، متوسطه مدارس دولتی و غیردولتی براساس شرایط بهداشتی جامعه به صورت مجازی و یا حضوری تا ابتدای اسفند امسال آموزش‌های لازم را فرا می‌گیرند.

سومین جشنواره شهر ایمن با مشارکت شهروندان از هفتم مهرماه و همزمان با روز ایمنی و آتش نشانی رسما کار خود را در شش محور آغاز نموده و تا پایان اسفندماه سال جاری ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار