درخشش جودوکاران خراسان رضوی در مسابقات قهرمانی کشور

سرپرست هیئت جودو خراسان رضوی گفت: مسابقات قهرمانی جودو کشور با قهرمانی خراسان رضوی در رده سنی نوجوانان و عنوان سومی در رده جوانان به پایان رسید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، محمدصابر گرایلی سرپرست هیئت جودو خراسان رضوی در خصوص برگزاری مسابقات قهرمانی جودوی کشور گفت: مسابقات جودو قهرمانی کشور در رده سنی نوجوانان، یادواره شهید علی لندی، از روز پنجشنبه، ۲۲ مهر ماه، در ورزشگاه تختی تهران آغاز شد و امروز با قهرمانی تیم خراسان رضوی با کسب چهار مدال طلا و یک نقره به پایان رسید. همچنین تیم‌های استان لرستان با کسب ۲ مدال طلا، یک نقره و یک برنز و استان قم با کسب یک مدال طلا و ۲ برنز به مقام‌های دوم و سوم دست یافتند.

او افزود: امیرحسین خوش‌قدم در وزن ۵۵ کیلوگرم، امیرحسین گرمابی و الیاس پرهیزگار در وزن ۷۳ کیلوگرم و رضا میش‌مست در وزن ۸۱ کیلوگرم از خراسان رضوی به مدال طلا دست یافتند. همچنین امیرحسین باقرنیا تنها مدال نقره تیم نوجوانان خراسان رضوی را از آن خود کرد.

سرپرست هیئت جودو خراسان رضوی در خصوص نتایج مسابقات جودو قهرمانی کشور ادامه داد: همچنین مسابقات جودو قهرمانی کشور در رده سنی جوانان با قهرمانی تیم مازندران به پایان رسید و تیم‌های بوشهر و خراسان رضوی نیز به مقام‌های دوم و سوم دست یافتند. در این دوره از مسابقات تیم مازندران با کسب ۲ مدال طلا عنوان قهرمانی خود را قطعی کرد. تیم‌های استان بوشهر با کسب یک طلا و ۲ نقره و خراسان رضوی با کسب یک طلا، یک نقره و چهار برنز در جایگاه‌های بعدی قرار گرفتند.

گرایلی بیان کرد: حسین بخشی در وزن ۵۵ کیلوگرم تنها طلایی کاروان جوانان ایران در این دوره از مسابقات بود. عادل آزموده در وزن منفی ۹۰ کیلوگرم نیز یک نقره کسب کرد و امیرحسین صبوحی در وزن ۶۶ کیلوگرم، رضا میش‌مست در وزن منفی ۸۱ کیلوگرم، ابوالضل ترابی در وزن مثبت ۱۰۰ کیلوگرم و حسن یوسفی در وزن ۷۳ کیلوگرم به مدال برنز دست یافتند.

انتهای پیام//ا.د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار