قهرمانی:

۳۰ میلیارد ریال برای طرح‌ها و تجهیزات ورزشی دانش آموزان فارس هزینه شد

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش فارس اعلام کرد: برای بهره‌برداری از طرح‌ها و تجهیزات ورزشی ویژه دانش‌آموزان استان ۳۰ میلیارد ریال به مناسبت هفته تربیت بدنی هزینه شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، احمد علی قهرمانی معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش فارس بیان کرد: ۱۴ طرح و پروژه ورزشی برای دانش آموزان فارسی و اعزام کاروان تجهیزات ورزشی و بهداشتی به مناطق کمتر برخوردار در هفته تربیت بدنی و ورزش افتتاح می‌شود و در این هفته، شاهد افتتاح طرح‌ها و پروژه ورزشی شامل ۴ باب زمین چمن مصنوعی، پیست دوومیدانی، یک باب زمین چمن طبیعی و ۴ کلاس درس تربیت بدنی خواهیم بود.

او افزود: افتتاح ۴ مدرسه پویا و همچنین برگزاری کارگاه‌ها و دوره‌های آموزشی، کوهپیمایی و مسابقات ورزشی ویژه کارکنان و فرهنگیان، افتتاح طرح سواد حرکتی و تجلیل از معلمان تربیت بدنی در استان از دیگر برنامه‌های هفته تربیت بدنی و ورزش در آموزش و پرورش فارس است.

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش فارس گفت: برای این طرح‌های ورزشی اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

او همچنین گفت: با هدف تامین سلامت و نشاط دانش آموزان و از محل اعتبارات معاونت تربیت بدنی و سلامت وزارت متبوع این تجهیزات و امکانات ورزشی و بهداشتی شامل تاتامی، تشک، میز پینگ پنگ، توپ فوتسال، بسکتبال، والیبال، راکت بدمینتون، طناب، تخت معاینه و ... دراختیار ادارات نواحی و شهرستان‌ها و مناطق برای استفاده دانش آموزان قرار خواهد گرفت.

قهرمانی گفت: این تجهیزات با اولویت مدارس کم برخوردار توزیع خواهد شد که انتظار می‌رود این امکانات به شکل مناسب و مطلوب استفاده شود و باعث ارتقای سلامتی و ایجاد شادابی در بین دانش آموزان شود.

او افزود: برای این تجهیزات ورزشی و بهداشتی اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار