بخش خصوصی تنها راه گذر کشور از شرایط اقتصادی فعلی است

نماینده ولی فقیه در استان اردبیل گفت: این استان ظرفیت‌های زیادی برای سرمایه گذاری دارد و سرمایه گذاران اردبیلی می‌توانند نقش مهمی در توسعه استان ایفا کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، آیت الله سید حسن عاملی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل در دیدار جمعی از سرمایه گذاران و تجار اردبیلی مقیم تهران گفت: این سرمایه گذاران با ثبت شرکت "آبادگران توسعه سبلان" در بخش‌های مختلف تولیدی، گردشگری و زیرساخت استان سرمایه گذاری خواهند کرد.

او بخش خصوصی را تنها راه گذر کشور از شرایط اقتصادی فعلی دانست و افزود: استان اردبیل ظرفیت‌های زیادی برای سرمایه گذاری دارد و سرمایه گذاران اردبیلی می‌توانند نقش مهمی در توسعه استان ایفا کنند.

امام جمعه اردبیل ایجاد کمربند توریستی در دامنه سبلان، ایجاد صنایع تبدیلی به خصوص در دشت مغان و جلوگیری از خام فروشی محصولات کشاورزی و سرمایه گذاری در زیرساخت‌های استان مخصوصاً جاده و راه آهن را از جمله زمینه‌های سرمایه گذاری دانست.

سید حامد عاملی، استاندار اردبیل نیز در این جلسه از آمادگی دستگاه‌های اجرایی استان برای همکاری با این سرمایه گذاران خبر داد و گفت: با حضور این سرمایه گذاران مسیر توسعه استان اردبیل می‌تواند هموار‌تر از قبل شود.

او افزود: برای توسعه استان باید حداقل سالانه ۹ هزار میلیارد تومان سرمایه به استان تزریق شود که از توان دولت خارج است و باید بخش خصوصی وارد عرصه شده و در توسعخ استان نقش آفرینی کنند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.