پرداخت ۲۵۳ میلیارد تومان برای مستمری مددجویان آذربایجان‌شرقی

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد آذربایجان‌شرقی اظهار داشت: در هفت ماهه نخست امسال بیش از ۲۵۳ میلیارد تومان برای مستمری ماهیانه و کمک معیشت مددجویان تحت حمایت پرداخت شد.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،جعفری معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد آذربایجان‌شرقی گفت: در هفت ماهه نخست امسال برای ۷۷ هزار و ۹۷۲ خانوار در سطح استان مستمری ماهیانه و کمک معیشت پرداخت شد.

جعفری اظهار داشت: در هفت ماهه نخست امسال بیش از ۲۵۳ میلیارد تومان برای مستمری ماهیانه و کمک معیشت مددجویان تحت حمایت پرداخت شد.

وی افزود: برای مددجویان یک نفره ۳۵۰ هزار تومان، دو نفره ۵۰۰ هزار تومان، سه نفره ۷۰۰ هزار تومان، چهار نفره ۹۰۰ هزار تومان و پنج نفره به بالاتر یک میلیون و ۱۰۰ هزار تومان به صورت ماهیانه مستمری پرداخت می‌شود.

جعفری یادآور شد: مستمری و کمک معیشت پرداختی به مددجویان به طور متوسط ماهیانه بیش از ۳۶ میلیارد تومان بود که البته در کنار آن خدمات متنوع دیگری همچون درمانی، آموزشی، فرهنگی، جهیزیه، مسکن، اشتغال ارائه می‌شود.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد آذربایجان شرقی به برون سپاری پرونده‌های مددجویی اشاره کرد و گفت: تاکنون ۲۴ هزار پرونده مددجویی به مراکز نیکوکاری وابسته به کمیته امداد واگذار شده که نتایجی مثبتی همچون تسهیل در نیازسنجی مددجویان را داشته است.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار