واکسیناسیون ۸۰ درصد از جامعه هدف استان کرمانشاه

استاندار کرمانشاه گفت : تاکنون ۸۰ درصد از جامعه هدف استان کرمانشاه دوز اول واکسن و ۵۹ درصد دو دوز واکسن کرونا را دریافت کرده اند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه در نشست ستاد ملی کرونا که به ریاست رئیس جمهور و به صورت ارتباط تصویری با استانداران برگزار شد؛ گفت : خوشبختانه امروز دیگر هیچ یک از شهر‌های استان کرمانشاه قرمز نیست و شهر‌های استان نارنجی و یا زرد هستند، اما ضرورت دارد که مردم همچنان دستورالعمل های بهداشتی را رعایت کنند، زیرا در غیر اینصورت اگر کشور دچار پیک ششم شود ما هم در استان وارد این پیک خواهیم شد.

او با اشاره به نقش موثر واکسن در کاهش میزان فوتی ها، گفت : برای افزایش واکسیناسیون در استان اقدام به راه اندازی یک واحد سیار ترزیق واکسن در محلات مختلف استان به ویژه مناطق محروم کرده ایم و از دستگاه‌های اجرایی می‌خواهیم که این طرح را حمایت و پشتیبانی کنند.

استاندار کرمانشاه افزود: به منظور روند بررسی واکسن در دستگاه‌های اجرایی و ادارات، بزودی شماره ملی تمامی کارمندان در اختیار دانشگاه علوم پزشکی قرار خواهد گرفت تا مشخص شود چه میزان از کارمندان استان واکسن زده اند، لذا مدیران دستگاه‌های اجرایی برای ترزیق واکسن کارمندان ادارات خود باید حساس باشند و اگر کارمندی واکسن نزده ضروری است که از ورود این کارمند به مجموعه ادارات جلوگیری شود، زیرا در غیر اینصورت مدیر ذیربط باید پاسخگو باشد.

بازوند افزود: باید همچنان دستورالعمل های بهداشتی را در استان رعایت کنیم و خوشبختانه امروز با رعایت مناسب مردم و گسترش روند واکسیناسیون میزان بستری‌ها و فوتی‌ها در استان کاهش پیدا کرده است .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار