استان همدان نیازمند ۶۰ پد فرود بالگرد

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیرحوادث دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: اورژانس این استان با هدف تسریع در امداد رسانی جاده‌ای نیازمند همراهی و همکاری مسئولان برای ایجاد ۶۰ پد (محل ویژه) فرود بالگرد است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، حبیب معصومی رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیرحوادث همدان بیان کرد: تعیین مکان برای ایجاد ۶۰ پد فرود بالگرد با در نظر گرفتن سهمیه هر شهرستان، از سوی معاون هماهنگی امور عمرانی به فرمانداران اعلام شده است.

او افزود: پس از اختصاص زمینی برای ساخت پد فرود بالگرد این زمین و موقعیت آن باید از سوی تیم پروازی مورد تایید باشد تا نشست و برخواست بالگرد اورژانس برای امداد رسانی به مصدومان به راحتی صورت گیرد.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیرحوادث دانشگاه علوم پزشکی همدان ابراز داشت: هم اکنون ۴۰ پد فرود بالگرد در استان وجود دارد که ۳۰ مورد آن در سطح جاده‌ها و ۱۰ مورد در داخل بیمارستان‌ها است.

معصومی افزود: بیمارستان بهار به علت نزدیکی به مرکز استان و بیمارستان رزن به علت نبود مکانی در محوطه بیمارستان مجهز به پد فرود بالگرد نیستند البته در ورودی شهر رزن یک مکان برای فرود بالگرد در نظر گرفته شده است.
انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار