افتتاح مرکز رشد دانش آموزان در کرمان

مرکز رشد دانش آموزی شهید زندی کرمان به همت بسیج امروز افتتاح شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،  خواجه حسنی مسئول سازمان بسیج علمی و پژوهشی سپاه ثارالله استان کرمان  با اعلام اینکه که با همت سازمان بسیج علمی، پژوهشی وفناوری استان  مرکز رشد دانش آموزی شهید زندی  امروز  افتتاح شد گفت: هدف از راه اندازی این مرکز ، گسترش و رشد واحد‌های فناور و دانش محور و توسعه کسب وکار‌های دانش بنیان است.

او افزود: با توجه به ظرفیت عظیم دانش آموزی که در کشور وجود دارد ما تلاش کردیم این مرکز خاص را برای دانش آموزان ایجاد کنیم تا بتوانیم به تشکیل هسته‌های علمی و واحد‌های فناور دانش آموزی کمک کنیم.

خواجه حسنی با اشاره به اینکه شاخه‌هایی که در این مرکز رشد مورد توجه ما قرار گرفته است شامل مکانیک، الکترونیک رایانه، کشاورزی نوین، نانو و سایر شاخه‌های علمی مورد توجه جامعه است بیان کرد: ما سعی کردیم در این واحد کارگاه مهارتی، کلاس آموزشی و واحد‌های فناور را در کنار هم داشته باشیم تا در حوزه علمی و مهارتی  برای توانمند سازی دانش آموزان  تلاش کنیم.

او گفت: باید کمک کنیم مهارت تشکیل تیم‌ در این دانش آموزان ایجاد شود  و همچنین پرداخت ایده آنها و  فعالیتشان در بازار حمایت شود.

خواجه حسنی افزود: این واحد برای همه دانش آموزان سراسر استان ایجاد شده است و در زمان شروع مدارس عصر‌ها و پنج شنبه‌ها فعال خواهد بود همچنین مکان این مرکز رشد در دبستان ثارالله کرمان واقع در بلوار امام حسین علیه السلام است.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار