الحاق ۵ هکتار زمین به روستای توکل آباد در عنبرآباد

نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد گفت: به منظور رفع مشکل مسکن جوانان پیگیری می‌کنیم تا ۵ هکتار زمین به روستای توکل آباد الحاق شود.


به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، ذبیح الله اعظمی نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی در نشست با مردم روستای توکل آباد، شهرستان عنبرآباد گفت: توکل آباد یکی از روستا‌های پرجمعیت این شهرستان است که قبلا هم از این روستا بازدید داشتیم.

او افزود: با همکاری بنیاد مسکن به منظور رفع مشکل مسکن جوانان پیگیری خواهد شد تا ۵ هکتار زمین به روستای توکل آباد الحاق شود.

نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد تصریح کرد: احداث زمین چمن مصنوعی در این روستا در دستور کار قرار دارد و بزودی در چند روستای عنبرآباد زمین چمن احداث خواهد شد تا بخشی از مشکلات ورزشی جوانان رفع شود.

اعظمی گفت: با اختصاص قیر رایگان امسال بیش از ۳۰هزار متر مربع معابر روستا‌های بخش مرکزی آسفالت شد و یک نوبت دیگر قیر رایگان برای پروژه‌های عمرانی به عنبرآباد امسال اختصاص خواهد یافت.

نماینده مردم ضمن پیگیری مشکلات روستای توکل آباد با جمعی از مردم این روستا دیدار و گفتگو کرد.

در نشست مسئولان با نماینده مجلس شورای اسلامی اسلامی، دهیار و معتمدین روستای توکل آباد مشکلات کشاورزی، اشتغال جوانان، نبود امکانات ورزشی، سیل بند، آب شرب، الحاق زمین به روستا وغیره را مطرح کردند.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.