نقش قرارگاه صاحب‌الزمان در کنترل ویروس کرونا

فرماندار ویژه شهرستان سیرجان از نقش مهم بسیج و قرارگاه صاحب‌الزمان در کنترل و کاهش آمار مبتلایان به بیماری کرونا خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، جلسه شورای اداری شهرستان سیرجان صبح امروز و به مناسبت هفته بسیج با ریاست فرماندار ویژه سیرجان و با حضور امام جمعه، نماینده مجلس، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج و تنی چند از مسوولین ادارات و نهاد‌های شهرستان در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

در این نشست سهراب بهاالدینی معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان سیرجان با تبریک فرا رسیدن هفته بسیج، بسیج را یکی از ارکان مهم جامعه در همه بخش‌ها دانست و افزود: بسیج در همه عرصه‌های جامعه همچون دوران دفاع مقدس، بسیج سازندگی، بروز بلایای طبیعی و بخصوص در بحران کرونا، در قالب طرح شهید سلیمانی نقش اساسی و بزرگی داشته و دارد.

او با تاکید بر مشارکت و حضور جدی دستگاه‌های اجرایی شهرستان در برنامه‌های گرامیداشت هفته بسیج تصریح کرد: بسیج متعلق به گروه و قشر خاصی نیست؛ بلکه متعلق به همه مردم است که می‌طلبد کلیه ادارات و نهاد‌های شهرستان با توجه به اهمیت هفته بسیج، از برنامه‌ها و طرح‌های بسیج در این هفته حمایت همه جانبه داشته باشند.

فرماندار سیرجان با اشاره به نقش مهم بسیج و قرارگاه صاحب‌الزمان و اجرای طرح حاج قاسم سلیمانی در کنترل و کاهش آمار مبتلایان به بیماری کرونا، یادآور شد: همه باید بسیجی باشیم و راه شهادت را پیش بگیریم؛ وحدت و یکپارچگی همچون وحدت میان امام جمعه و نماینده مردم سیرجان در مجلس، باید الگو و سرلوحه کار ما باشد.

سهراب بهاالدینی ضمن قدردانی از اعضای شورای تامین و نیروی انتظامی بواسطه ایجاد امنیت پایدار، به افتخارات ورزشکاران سیرجان در رشته‌های مختلف ورزشی اشاره کرد و گفت: خدا را شاکریم در بخش‌های مختلف ورزشی رتبه‌های برتر کشوری و جهانی کسب کردیم و نام سیرجان را در میادین بزرگ ورزشی بلند آوازه کرو که نمونه بارز و بزرگ آن را می‌توان به نایب قهرمانی تیم فوتبال بانوان شهرداری سیرجان در مسابقات آسیایی در کشور اردن و قهرمانی کنگ‌فو کاران در کشور نام برد.

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان سیرجان در این نشست همچنین با اشاره به اهمیت بحث اشتغال و تعهد ۷۳ درصدی در استان و انجام بیش از پنج هزار فرصت شغلی ابراز امیدواری کرد: با همت و پیگیری مسوولین میزان تعهد اشتغال را تا پایان امسال به ۱۰ هزار نفر برسانیم که این مهم دور از دسترس نیست.

او در بحث پیگیری و اجرای طرح اقدام ملی مسکن در شهرستان سیرجان ضمن قدردانی از فعالیت‌های رییس بنیاد مسکن در خصوص واگذاری بخش قابل توجهی از زمین و مسکن تا به امروز و واگذاری مسکن آماده تحویل طی برنامه‌های آینده، گفت: در بحث اقدام ملی مسکن دو پروژه با بیش از دو هزار واحد شروع به کار کرده که انشاالله تکمیل و به بهره‌برداری برسند.

نماینده عالی دولت در شهرستان سیرجان تصریح کرد: روند بازگشایی مدارس از امروز آغاز شده که یک تیم بازرسی به منظور بازدید از این مراکز آموزشی در راستای پیگیری و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی تشکیل شده است.

فرماندار ویژه شهرستان سیرجان در پایان این نشست، برگزاری نماز وحدت را منشا خیر و برکت دانست و افزود: پیگیری امورات شهرستان و رسیدگی و رفع مشکلات مردم بویژه روستا‌ها به طور جدی در دستور کار مسوولین قرار دارد و هفته گذشته طی بازدید از روستای کفه‌مور، مشکل راه ارتباطی و آب اشامیدنی بزودی رفع خواهد شد.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.