پادکست ورزشی؛

از شروع هفته پنجم لیگ قهرمانان اروپا تا حضور محمد باقری معتمد در تیم ملی تکواندو

شما می‌توانید آخرین اخبار ورزشی را هر روز در پادکست باشگاه خبرنگاران جوان بشنوید.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، شما می‌توانید هر روز در پادکست ورزشی، آخرین عناوین اخبار ورزشی را با ما بخوانید و بشنوید.

هفته پنجم از مرحله گروهی مسابقات فوتبال لیگ قهرمانان اروپا امشب برگزار خواهد شد و در مهم‌ترین دیدار‌ها دینامو کیف با بایرن مونیخ، ویارئال با منچستر یونایتد، چلسی با یوونتوس، بارسلونا با بنفیکا و مالمو با زنیت دیدار خواهند کرد.

هفته ششم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال کشورمان فردا با برگزاری ۸ دیدار پیگیری می‌شود و در مهم‌ترین دیدار‌ها هوادار با آلومینیوم اراک، گل گهر سیرجان با استقلال تهران و پرسپولیس تهران با صنعت نفت آبادان دیدار خواهند کرد.

هفته نهم لیگ برتر والیبال مردان فردا با هفت دیدار پیگیری خواهد شد که دیدار‌های شهرداری گنبد با لبنیات هرازآمل و پیکان تهران با شهرداری ارومیه از حساسیت‌های ویژه‌ای برخوردار است.

با تصمیم کمیته فنی فدراسیون تکواندو محمد باقری معتمد به عنوان مربی تیم ملی تکواندو کشورمان انتخاب شد.

ابوالفضل یوسفی سرمربی سابق تیم ملی هاکی سالنی ایران به عنوان سرمربی تیم ملی هاکی داخل سالن قزاقستان انتخاب شد.

تیم فوتبال زیر ۱۵ سال ایران به دلیل تفاضل گل بهتر نسبت به تاجیکستان، قهرمان مسابقات زیر ۱۵ سال کافا شد.

تیم‌های الهلال عربستان و پوهانگ استیلرز کره جنوبی امروز در فینال رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا سال ۲۰۲۱ از ساعت ۱۹ و ۳۰ دقیقه در ورزشگاه دانشگاه ملک سعود ریاض به مصاف هم خواهند رفت.

علی مرادی رییس فدراسیون وزنه‌برداری اعلام کرد کیانوش رستمی و سهراب مرادی اگر در اردو نباشند جایی در کاروان اعزامی ایران به بازی‌های آسیایی هانگژو چین نخواهند داشت.


بیشتر بخوانید 


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار