زنگ خطر حیات پرندگان در انگلیس به صدا درآمد

لیست قرمزی منتشر شده که تعداد پرندگان در حال انقراض انگلیس را معرفی می کند و مسئولان محیط زیست در تلاش هستند تا از این انقراض جلوگیری کنند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از اسکای نیوز عربیه، طبق لیستی که به تازگی منتشر شده حدود ۳۰ درصد از پرندگان انگلیس در حال منقرض شدن هستند. این لیست شامل پرندگان معمولی مانند ترشک، پرستو و فنچ است. پیش‌تر نیز لیستی منتشر شده بود که در آن تنها ۱۱ گونه پرنده در معرض خطر معرفی شدند.

در این لیست، ۷۰ گونه از پرندگان در انگلیس، نیاز فوری به مراقبت دارند که تعداد پرندگان در حال انقراض حدود دوبرابر بیشتر از پارسال شده است. پرنده‌های فاخته، پفین و اوریول پرطلایی، به عنوان گونه‌هایی که دیگر تولید مثل نمی‌کنند، در لیست قرمز قرار دارند. با وجود انقراض‌های متعدد پرندگان، پیشرفت‌هایی در این زمینه به ثبت رسید، زیرا اسامی پرندگانی از لیست قرمز به لیست نارنجی انتقال پیدا کرده است. همچنین کارشناسان، پنج گونه جدید را به لیست نارنجی پرنده‌ها اضافه کرده‌اند که تغییرات آب و هوایی موجب این امر است.

مدیر اجرایی حفاظت از پرندگان گفت: "لیست قرمز ثابت می‌کند، حیات وحش انگلیس در حالت نابودی است. تلاش‌های محیط بانان برای جلوگیری از انقراض پرندگان کافی نیست. آخرین تلاش ما برای جلوگیری از انقراض گونه‌ها، گرم شدن آب و هوا است. زیرا در این زمان پرندگان دسترسی بهتری به غذا دارند و شانس زنده ماندن آنها بیشتر خواهد بود."

/

/


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار